Lue keskustelun säännöt.
Meandi vaaleansininen medaljonkitunika
17.05.2012 |
Tietääkö kukaan, onko aikuisten koossa kyseistä tunikaa XS kokoa? Vai onko S koko pienin?
Kommentit (3)
Mulla on koko XS. Hyvin mahtuu vaikka olen hieman pulskistunut entisestä 52 kg painostani. Väljää kokoa, vastaa varmaankin monien muiden vaatteiden S-kokoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tunika on ihanan oloinen.
Olen yrittänyt etsiä tuota XS kokoa, mutta aina olen tähän mennessä törmännyt kokoon S.
Täytyy siis jatkaa etsimistä.
Kiitos vastauksista!
Kyseinen tunika on reilua kokoa