Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No mulla on psoriasis pustulosis käsissä ja sitten tuli syyhy

Vierailija
27.02.2012 |

ja nahka kuori kämmenistä ja nousi rakkuloita.

Itse olin hakemassa saikkua vaan yhden päivän, jotta saamme syyhyhoidon toteutettua (olin päivät töissä ja illat koulussa eli en olisi mitenkään muuten pystynyt), syynä oli myös väsymys mikä huipentui syyhyn takia tehtävään siivoon.

Lääkäri olikin sitte eri mieltä ja määräsi mulle melkein 2 viikkoa saikkua kun näki käteni.

Silloin ajattelin, että en niin pitkää saikkua olisi tarttenut, mutta myöhemmin luin kuinka ns. vaarallista se syyhyn aiheuttama tulehdustila olikin mun yhden toisen perussairauteni takia, onneksi lääkäri oli jälleen viisaaampi kuin minä. =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti vastata tuohon : milloin viimeksi hakenut saikkua turhaan-ketjuun.



Anteeksi. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla