Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kyllä tosi törkeää kun joudut omat vaivasi kertomaan muiden kuullen!

Vierailija
07.03.2012 |

Meillä on sellanen päivystys että jonotetaan samassa tilassa missä on luukku jolle mennään kertomaan kaikki omat tiedot. Etukäteen ei kannata soitella ja ilmotella tulostaan. Hoitaja kysyy osotteet, puhelinnumerot jne. Sitten pitää selittää tosi tarkasti omat vaivansa, miksi olet tullut sinne jne. Ja toiset kuulee lähes kaiken mitä sä puhut sen hoitajan kanssa. Tosi inhottavaa :( Ja entäpä sitten ensiapu!!!! Jos sairastut kymmenen jälkeen yöllä taikka muuten pahemmin niin sitten ensiapuun. Kun menet luukulle niin taas muut kuulee mitä sä kerrot. Pedit on ihan vieretysten, vain joku onneton verho välissä. Siinä sut sitten tutkitaan (jopa intiimit paikatkin) ja kerrot taas kaiken toisten kuullen. Ja porukkaa kävelee ohi jatkuvasti, omaisia ja muita potilaita vessaan jne. Mä olen joutunut olemaan valitettavasti useita kertoja ensiavussa ja voi hitto mitä juttuja olen nähnyt ja joutunut tahtomattani todistaa. Ihmisillä ei ole siis minkäänlaista yksityisyyttä. Toisaalta on hyvä että esim. omaisia saa tulla sinne ensiapuun koska heistä on apua kun menet vessaan taikka tarttet muuten jotain apua. Mutta eipä se ole kiva sitten kun porukkaa on ihan siinä vieressä ja he kuulevat ja näkevät kaikkea mahdollista josta aivan varmasti kertovat eteenpäin kahvipöydässä tuttujen kanssa! Ei ole kivaa kun olet itse tosi sairas ja vieressä on ihmisiä jotka eivät ole sairaita sillä hetkellä ja näkevät ja kuulevat kaikki sun jutut.... Se on vaan inhottavaa :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 2000-luvun alussa saattoi olla paikkoja, joissa joutui vaivansa selittämään uteliaiden kuunnellessa korva pitkällä mutta nyt ei ole enää tullut sitä vastaan. Toki on tilanteita, joissa yksityisyys on koetuksella, kuten koin sairaalassa vuodeosastolla, että huonekaverit on ihan umpiuteliaita tietämään mun vaivojen yksityiskohdat eikä mikään heitä siinä asiassa rajoittanut. huoh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän