Lue keskustelun säännöt.
Vanhempani ovat kuulemma tehneet lapsensa väärän ikäisinä
24.02.2012 |
Anopin mielestä on kamalaa, että äitini oli yli 30-vuotias saadessaan minut eli esikoisensa :)
Kommentit (3)
Hän kun oli reippaasti yli 40-vuotias perustaessaan perheen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi tehdä lapset kaksikymppisenä? Moni ei ole siinä iässä vielä itsekään henkisesti aikuinen.
Nyt on anopin elämä pilalla kun miniä on syntynyt ihan väärään aikaan väärille vanhemmille :)
Minunkin vanhemmat olivat 34v. kun synnyin ja ihan oli normaali elämä.
Itse olen saanut kuopuksen 32v.