Voi vitalis, parvekeröökaajat
Näin illalla olisi ihana tuulettaa asuntoa mutta ei kun naapuri käryttää syöpäkäärylettään nonstop, tulee päänsärky
Kommentit (81)
Meille taas tulee grillikäryä kun haluan tuulettaa. .(
Sama täällä. En ole ikinä polttanut niin ärsyttää vuodesta toiseen haistella tupakanhajua. Huonoa tuuria mutta vaikka olen asunut noin kymmenessä eri asunnossa, AINA minulla on ollut vähintään yksi käryttävä seinänaapuri.
Onko niin pieni asunto,että ei ole ikkunaa toiselle puolelle rakennusta? Hah.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin vitalis?
Melkein kuin vitsu, jos ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin vitalis?
Melkein kuin vitsu, jos ymmärrät.
Nuoriso, Vitalis ja Nivea olivat 60- ja 70-luvuilla pakkasvoiteita, joita laitettiin suojaamaan lasten kasvoja paleltumilta. No, sittemmin todettiin niiden edesauttavan paleltumia.
Sieltä asti tulee kiertoilmaisu voihan vitalis.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin pieni asunto,että ei ole ikkunaa toiselle puolelle rakennusta? Hah.
Minulla on mutta sielläkin polttaa. Onneksi muutto maalle ensi kuussa
Harmi se on,että olet muuttanut taloon jossa ei ole tupakointi kieltoa parvekkella.
Vierailija kirjoitti:
Meille taas tulee grillikäryä kun haluan tuulettaa. .(
se on tuoksu eikä käry!
Vierailija kirjoitti:
Harmi se on,että olet muuttanut taloon jossa ei ole tupakointi kieltoa parvekkella.
Niin, omaa syytähän tuo on kun on olemassa savuttomia talojakin. Mitäs läksit ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin vitalis?
Melkein kuin vitsu, jos ymmärrät.
Nuoriso, Vitalis ja Nivea olivat 60- ja 70-luvuilla pakkasvoiteita, joita laitettiin suojaamaan lasten kasvoja paleltumilta. No, sittemmin todettiin niiden edesauttavan paleltumia.
Sieltä asti tulee kiertoilmaisu voihan vitalis.
Mieti vielä vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin vitalis?
ihovoide sanottiin että voihan vitalis (merkki siis vitalis)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi se on,että olet muuttanut taloon jossa ei ole tupakointi kieltoa parvekkella.
Niin, omaa syytähän tuo on kun on olemassa savuttomia talojakin. Mitäs läksit ap
Minä nimenomaan kysyin että voiko omalla parvekkeella tupakoida ennenkuin ostin. Näin oleen en urputtajista piittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin vitalis?
ihovoide sanottiin että voihan vitalis (merkki siis vitalis)
Siis voi hyvän tioksinen aurinkovoide. 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin vitalis?
Melkein kuin vitsu, jos ymmärrät.
Nuoriso, Vitalis ja Nivea olivat 60- ja 70-luvuilla pakkasvoiteita, joita laitettiin suojaamaan lasten kasvoja paleltumilta. No, sittemmin todettiin niiden edesauttavan paleltumia.
Sieltä asti tulee kiertoilmaisu voihan vitalis.
Ei vaan Vitalis-mainoksesta. Animaatiossa mies toteaa, voihan Vitalis. Kysymyksessä ei mikään kiertoilmaus.
Minulla on halpa ratkaisu pulmaan: PYYKKIPOIKA NENÄÄN. Kerpele että täällä asuu näitä valittavia hienohipiöitä joilla on aina jotain joka häiritsee tasapaksun harmaata elämäänsä.
Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin vitalis?
Melkein kuin vitsu, jos ymmärrät.
Nuoriso, Vitalis ja Nivea olivat 60- ja 70-luvuilla pakkasvoiteita, joita laitettiin suojaamaan lasten kasvoja paleltumilta. No, sittemmin todettiin niiden edesauttavan paleltumia.
Sieltä asti tulee kiertoilmaisu voihan vitalis.Mieti vielä vähän aikaa.
No ei kait tarvi miettiä. Kiertoilmaisu, kun ei voi/halua sanoa voihan vttu.
Ammu vesipyssyllä