Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mun äitini kuolee niin mulla ei ole ketään joka kyselisi vointia

Vierailija
28.06.2026 |

Aika karua. Mä luulin aiemmin et olis ees yksi ystävä mut hänkin etääntynyt. Mä asun yksin, en ole töissä, ei ystäviä

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on sama tilanne. En kyllä usko, että eläisin kauheen vanhaksi. Kaikki on Jumlan käsissä.

Vierailija
2/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan että tää suomessa yksin jättäminen ja yksin pärjääminen on kyllä jotain ihan kamalaa. Ei mitään yhteisöllisyyttä ole. Varsinkin jos susta ei hyödytä mitenkään.

 

Ap

Vierailija
4/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan että tää suomessa yksin jättäminen ja yksin pärjääminen on kyllä jotain ihan kamalaa. Ei mitään yhteisöllisyyttä ole. Varsinkin jos susta ei hyödytä mitenkään.

 

Ap

totta

Vierailija
5/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä on koko ajan näitä juttuja ,jotka on tyhjää täynnä.  Jos haluatte vastauksia, niin voisi kai asiaa avata vähän.

Asuuko kaupungissa vai maalla. Minkä ikäinen, mies vai nainen. Terve vai sairas. Pystyykö liikkumaan. Jne....

Vierailija
6/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenekä syy on se, ettei sinulla ole ystäviä? Ole hyvä, mene vessaasi ja katso peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole lasta?

Vierailija
8/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan että tää suomessa yksin jättäminen ja yksin pärjääminen on kyllä jotain ihan kamalaa. Ei mitään yhteisöllisyyttä ole. Varsinkin jos susta ei hyödytä mitenkään.

 

Ap

Sitä saa mitä tilaa. Et ole itse antanut kellekään mitään, miksi kukaan antais sulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiselle tulee alzheimer, niin monesti voinnin kysely loppuu siihen.  Empatian aivoalue hiipuu. Ja sovinnaistapojen.

Vierailija
10/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kai sitten sen verran uittumainen luonne että jätetty. Ei kukaan jaksa sellaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala keskustelemaan tekoälyn kanssa

Vierailija
12/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakaan vanhempaa ei kiinnostanut tekemiseni sen jälkeen kun muutin kotoa. Ei pidetty yhteyksiä puolin tai toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei tapahdu mitään, suomessa ketään ei kiinnosta, suomessa kukaan ei piittaa mitä toiselle tapahtuu ja kaikki kiva tapahtuu vaan oman pään sisällä...

Vierailija
14/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velojen ongelmia tämmöset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus

Vierailija
16/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Suomen nettiryhmä niille joilla ei ole ketään, someryhmä. What's app on myös. Voisi sopia että kerran vuorokaudessa tai kahdessa ilmoittaa hep. Ja jos ei pysty käyttämään puhelinta hyvin, niin lähempää joku. Muilla sama tilanne. Entä serkku?

Vierailija
17/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ja kun Veetin faija ja mutsi kuolee, Veeti kuolee nälkään peräkamariin koska on täysin kädetön ja avuton.

Vierailija
18/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet lapsesi kasvattanut? Miksi he eivät pidä yhteyttä?


Siis kai sinulla on lapsia, kun tällaisia asioita kyselet?

Vierailija
19/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei tapahdu mitään, suomessa ketään ei kiinnosta, suomessa kukaan ei piittaa mitä toiselle tapahtuu ja kaikki kiva tapahtuu vaan oman pään sisällä...

.

Vierailija
20/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Sitten joudan kuolla jo itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi