Onko olemassa VELA-symbolia, vähän niinkuin LGBT:llä on sateenkaari, uskovaisilla risti, jne.?
Eli vapaaehtoisesti lapsettomien symbolia/tunnusta, jota voisi käyttää esim koruissa jne?
Kommentit (27)
Entä onko pedofiileilläkään mitään omaa tunnusta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo risti olisi ihan sopiva? Merkki sukunsa lopettamisesta, vähän niin kuin hautausmaalla
Ei risti ole merkki suvun loppumisesta. Peruskoulu kai kuitenkin käytynä?
Vierailija kirjoitti:
Entä onko pedofiileilläkään mitään omaa tunnusta?
Olihan niillä yhdessävaiheessa joku merkki 😄 Ennen kuin tuli uuniin lähtö 😂
Ap: varmaan se tunnus sopii niillekin jotka tänäänkin juhlistaa päivää kun vain leikkivät onan hyödyn takia olevansa hoomoja.
Oot siis laittanut ihmisiä uuniin ?
Risti tarkoittaa sovitus . Se ei tarkoita edes kuolemaa .
Järkeviä ideoita otetaan vastaan. 🙂
Velafoobikot voivat jatkaa öyhötystä muualla.
Vierailija kirjoitti:
Entä onko pedofiileilläkään mitään omaa tunnusta?
No onhan pedobear
Juutalaisia ja muslimeja on homoina eikä he lisäänny.
Taas ollaan alapääjutuiss . Se pillu kulli teema .
Thaikku bordellin ovella oli oikein ruuhkaa . Tänään.
Lasten raiskaajia on kaikissa uskonnoissa .
Voluntary Human Extinction Movementilla on oma logonsa.
Ja sitten olen jossain nähnyt nyyttiä kantavan haikaran kieltomerkin.
Vierailija kirjoitti:
Voluntary Human Extinction Movementilla on oma logonsa.
Ja sitten olen jossain nähnyt nyyttiä kantavan haikaran kieltomerkin.
Jotain uutta ja freesimpää logoa voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Thaikku bordellin ovella oli oikein ruuhkaa . Tänään.
Erikoista, kun eihän he naisiin sekaannu. Näin on väitetty.
Vierailija kirjoitti:
Oot siis laittanut ihmisiä uuniin ?
Lue uudelleen. Ymmärrän että se on sinulle hyvin vai-ke-aa...
Eikö tuo risti olisi ihan sopiva? Merkki sukunsa lopettamisesta, vähän niin kuin hautausmaalla