IS: Reettaa, 152 kg, haukutaan läskiksi
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000011696177.html
Siis mitä nyt? Miksei lihavaa saa sanoa läskiksi? Pitääkö sanoa hoikaksi, vaikkei ole hoikka?
Kommentit (21)
Miksi nimitellä? Elämä on varmasti vaikeaa ja tietää ja tuntee painonsa ilman että siitä erikseen mainitaan.
Miksi linkkaat is maksullisia linkkejä?
Niin miksi ketään pitäisi sanoa hänen kilomäärällään? Reetta on hänen nimensä, sano häntä Reetaksi.
Tuo on ihan normaali Suominaisen paino, inselit.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi ketään pitäisi sanoa hänen kilomäärällään? Reetta on hänen nimensä, sano häntä Reetaksi.
Käypikö Hölsky Reetta?
Jos sulla on vaikka ruma nenä tai silmät niin saako sua haukkua pottunenäksi ja tihrusilmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi linkkaat is maksullisia linkkejä?
Koittaa varmaan myydä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi ketään pitäisi sanoa hänen kilomäärällään? Reetta on hänen nimensä, sano häntä Reetaksi.
Käypikö Hölsky Reetta?
Ihan pelkkä Reetta riittää. On lyyempi sanoakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi linkkaat is maksullisia linkkejä?
Ei ole maksumuurin takana.
ei ole lihava, jos on yli neljä metriä pitkä. poliittisesti korrekti nimitys on: ennenaikaiseen kuolemaan johtavan sairaalloisen ylipainon kokemusasiantuntija.
Ei. Haukkuminen pahentaa muiden tilannetta. Pitää jättää rauhaan. Ja hyväksyy että asiat on hoidossa henkilöillä itsellään. Vain lempeä ymmärtävä energia parantaa yhteiskuntaa ja ihmisiä, tunteissa. Vaikka muualla olisi kova olevinaan joku miesrähisijä tai nainen.
Mikä tarve sulla on puhua kenestäkään painoa korostaen?
En mäkään ihan arvosta kun kutsutaan kukkakepiksi.
152kg on naiselle jo sellainen paino, että siihen pääseminen ei ihan joka mirkulta onnistu niin vain. Kyllä siihen tarvitaan vuosien, ehkä koko menneen elämän, mittainen vääränlainen elämäntapa. Sairaalloinen lihavuus on juuri mitä se on, eli sairaalloista.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Haukkuminen pahentaa muiden tilannetta. Pitää jättää rauhaan. Ja hyväksyy että asiat on hoidossa henkilöillä itsellään. Vain lempeä ymmärtävä energia parantaa yhteiskuntaa ja ihmisiä, tunteissa. Vaikka muualla olisi kova olevinaan joku miesrähisijä tai nainen.
totta. ei saa tehdä toisten viimehetkistä kiusallista. ei raskassarjalaiset ole pitkäikäisiä, joten turha niitä on nimitellä.
Itseäni on haukuttu läskiksi. Vaikka painoindeksini on alle 25!
N 152 kg on uusi normaalipainoinen koska kyse on suomalaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan normaali Suominaisen paino, inselit.
Niin, sen kyllä katukuvasta huomaa.
Eihän tuo ole haukkumista vaan rehellisyyttä.