Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonkinlaiset soveltuvuutestit olisi hyvä ennenkuin saa olla nettiyhteys, saa äänestää ja hankkia lapsia

Vierailija
27.06.2026 |

Nimittäin kun täälläkin tai facebookissa seuraa ihmisten keskusteluja ja minkälaisia aivopieruja tulee aikuiselta, kouluja käynneeltä ihmiseltä jolla perhe ja työpaikka et vaikka olisi kuinka fiksu niin on silti tyhmä kuin saapas kun avaa sanaisen arkkunsa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se olisi?

Vierailija
2/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkolukko myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei oltaisi enää Suomessa

Vierailija
4/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen se olisi?

No sitä tässä pohdin ääneen kun en itsekään tiedä. Toinen olisi tietysti että ihmiset oppisivat ajattelemaan asioita useammasta kulmasta ja lukemaan jonkin jutun kokonaan eikä pelkkää otsikkoa ja vasta sitten alkaa kommentoida mutta onko nämä sitten liikaa vaadittu?

Vierailija
5/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suorastaan vastuutonta patistella jokaista äänestämään. Jos ei ymmärrä politiikasta mitään, on paljon parempi, että jättää äänestämättä.

Vierailija
6/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meanwhile.... Sterkkaan ikäraja 30v.

Suomen pellelaki. 🤡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan