Lue keskustelun säännöt.
IS: Reettaa, 152 kg, haukutaan läskiksi
27.06.2026 |
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000011696177.html
Siis mitä nyt? Miksei lihavaa saa sanoa läskiksi? Pitääkö sanoa hoikaksi, vaikkei ole hoikka?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juuri näin. Kiitos, äiti kun pakkosyötit ja vinoilit painosta koko lapsuuden ja nuoruuden.