Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Reettaa, 152 kg, haukutaan läskiksi

Vierailija
27.06.2026 |

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000011696177.html

 

Siis mitä nyt? Miksei lihavaa saa sanoa läskiksi? Pitääkö sanoa hoikaksi, vaikkei ole hoikka?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole haukkumista vaan rehellisyyttä.

Vierailija
2/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimitellä? Elämä on varmasti vaikeaa ja tietää ja tuntee painonsa ilman että siitä erikseen mainitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi linkkaat is maksullisia linkkejä?

Vierailija
4/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi ketään pitäisi sanoa hänen kilomäärällään? Reetta on hänen nimensä, sano häntä Reetaksi.

Vierailija
5/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt edes parempi lehti.

Vierailija
6/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaali Suominaisen paino, inselit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi ketään pitäisi sanoa hänen kilomäärällään? Reetta on hänen nimensä, sano häntä Reetaksi.

Käypikö Hölsky Reetta?

Vierailija
8/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on vaikka ruma nenä tai silmät niin saako sua haukkua pottunenäksi ja tihrusilmäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi linkkaat is maksullisia linkkejä?

Koittaa varmaan myydä sitä.

Vierailija
10/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jutussa ole mitään sellaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi ketään pitäisi sanoa hänen kilomäärällään? Reetta on hänen nimensä, sano häntä Reetaksi.

Käypikö Hölsky Reetta?

Ihan pelkkä Reetta riittää. On lyyempi sanoakin.

Vierailija
12/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi linkkaat is maksullisia linkkejä?

Ei ole maksumuurin takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lihava, jos on yli neljä metriä pitkä. poliittisesti korrekti nimitys on: ennenaikaiseen kuolemaan johtavan sairaalloisen ylipainon kokemusasiantuntija.

Vierailija
14/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Haukkuminen pahentaa muiden tilannetta. Pitää jättää rauhaan. Ja hyväksyy että asiat on hoidossa henkilöillä itsellään. Vain lempeä ymmärtävä energia parantaa yhteiskuntaa ja ihmisiä, tunteissa. Vaikka muualla olisi kova olevinaan joku miesrähisijä tai nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve sulla on puhua kenestäkään painoa korostaen? 

En mäkään ihan arvosta kun kutsutaan kukkakepiksi. 

Vierailija
16/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

152kg on naiselle jo sellainen paino, että siihen pääseminen ei ihan joka mirkulta onnistu niin vain. Kyllä siihen tarvitaan vuosien, ehkä koko menneen elämän, mittainen vääränlainen elämäntapa. Sairaalloinen lihavuus on juuri mitä se on, eli sairaalloista.

Vierailija
17/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Haukkuminen pahentaa muiden tilannetta. Pitää jättää rauhaan. Ja hyväksyy että asiat on hoidossa henkilöillä itsellään. Vain lempeä ymmärtävä energia parantaa yhteiskuntaa ja ihmisiä, tunteissa. Vaikka muualla olisi kova olevinaan joku miesrähisijä tai nainen.

totta. ei saa tehdä toisten viimehetkistä kiusallista. ei raskassarjalaiset ole pitkäikäisiä, joten turha niitä on nimitellä.

Vierailija
18/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on haukuttu läskiksi. Vaikka painoindeksini on alle 25!

Vierailija
19/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 152 kg on uusi normaalipainoinen koska kyse on suomalaisesta.

Vierailija
20/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan normaali Suominaisen paino, inselit.

Niin, sen kyllä katukuvasta huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme