Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän IL. Taas pukkaa juttua naisten paljastavasta salipukeutumisesta. Miksei vaan voi pukeutua asiallisesti :/

Vierailija
27.06.2026 |

Ihan oikeasti: me pyydämme että salilla pukeudutaan asiallisesti eikä ylikorosteta seksuaalisuutta.

 

https://www.iltalehti.fi/keho/a/65016a85-fd1d-48f6-980d-e831f7fc0831

 

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi pukeutua miten haluaa ja toiset ei nillitä.

Vierailija
2/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käy salilla pelkissä tangoissa <3

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi pukeutua miten haluaa ja toiset ei nillitä.

Koska maailma ei toimi niin. Pitää kunnioittaa muitakin ja olla niin, ettei heille tule kiusallinen olo.  Esim. rantavaatteissa ei saa mennä yo-juhliin tai hautajaisiin.

Vierailija
4/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kai tuo, että paljas hikinen iho koskee laitteita tai jalat paljaana jalkasientä mahdollisesti levittäen kulkeminen on ihan oikea ongelma? Ihmisen anatomia on sitä, mitä se on. Ei kai tuo ole mikään yllätys yli 12-vuotiaille? 

Vierailija
5/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostavatko jotkun naiset pimpin muotoja

Vierailija
6/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismia, ei kukaan pukeutu epämukaviin vaatteisiin vain itseään varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyössäkin näkyy sama ilmiö jossain määrin. On kyllä niin niukkaa hamosta välillä ettei tiedä miten silmät laittaisi. Aikamoista kiemurtelua on niiden käyttäjilläkin kun pitää helmaa nykiä, mutta kai se sitten vaan on niin ihanaa.

Vierailija
8/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä huomiohooraajat pitäisi heittää niskapers-otteella ulos. Ulkomailla monilla saleilla on pukeutumissäännöt eikä niihin tulla billu pursottaen leggareissa. 

 

Nuo naikkoset näyttävät aina siltä kun haisisivat pahalle kun rätit uppoavat joka poimuun, päällä vielä jotain pinkkiä/beigeä trikoota tai vastaavaa. 

Ulkomaista kyllä vähän eri mieltä...  Sieltähän tämä muoti on Suomeenkin tullut ja pukeutuminen on ollut paljon rohkeampaa kuin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuuko naiset siitä, kun kangas menee persvakoon ja kamelinvarvas pullistelee kireissä trikoissa?

Vierailija
10/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan käytösnormi on se, että joku vapaan kasvatuksen tyhjäpää tekee mitä päähän juolahtaa varoituksista piittaamatta, ja sitten kun tulee niitä vääriä reaktioita, naureskelua tai tuijotusta niin tää on tietty loogisesti kaikkien muiden vika ja siitä voi uhriutua isoon ääneen mediassa ja somessa.

Ja tuota kamaa on valitettavasti median juttulaarit täynnä kun mediakin on täynnä noita just samanlaisia vapaan kasvatuksen tyhjäpäitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi pukeutua miten haluaa ja toiset ei nillitä.

Koska maailma ei toimi niin. Pitää kunnioittaa muitakin ja olla niin, ettei heille tule kiusallinen olo.  Esim. rantavaatteissa ei saa mennä yo-juhliin tai hautajaisiin.

aina on joku kenelle tulee kiusallinen olo. eihän me puhuttas kun säästä jos pitäs aina muita miettiä ja toisia harmittas helteetkin 

Vierailija
12/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimaantuuko naiset siitä, kun kangas menee persvakoon ja kamelinvarvas pullistelee kireissä trikoissa?

naiset voimaantuu siitä muitten naisten arvostelemisesta. ei tunnu miehiä haittaavan, päinvastoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät voi olla katsomatta?

Vierailija
14/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismia, ei kukaan pukeutu epämukaviin vaatteisiin vain itseään varten.

Epämukaviin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät voi olla katsomatta?

kyll mää parhaani yritän usko pois. 

Vierailija
16/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö kuolaat, ap?

Vierailija
17/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimaantuuko naiset siitä, kun kangas menee persvakoon ja kamelinvarvas pullistelee kireissä trikoissa?

Sinä, setämies, voimaannut.

Vierailija
18/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi pukeutua miten haluaa ja toiset ei nillitä.

Koska maailma ei toimi niin. Pitää kunnioittaa muitakin ja olla niin, ettei heille tule kiusallinen olo.  Esim. rantavaatteissa ei saa mennä yo-juhliin tai hautajaisiin.

aina on joku kenelle tulee kiusallinen olo. eihän me puhuttas kun säästä jos pitäs aina muita miettiä ja toisia harmittas helteetkin 

Se "joku" ei ole vain joku, vaan suuri enemmistö.  Siksi asiat menee sen ehdoilla, eikä niiden 1-2 uniikin lumihiutaleen joita "ei haittaa". 

Vierailija
19/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät voi olla katsomatta?

Koska ei onnistu, sillä hyvännäköinen nainen on sellainen näky jota on vaan pakko katsoa.  Jopa naiset katselee hyvännäköisiä naisia, joskaan eivät välttämättä tunne samanlaista biologiasta kumpuavaa seksuaalista vetovoimaa kuin miehet.

Vierailija
20/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismia, ei kukaan pukeutu epämukaviin vaatteisiin vain itseään varten.

niin mitä? en tajua. miten narsismi liittyy omaan epämukavuuteen tai ulkoseen olemukseen? sun pitää keksiä uus sana mitä et ymmärrä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä