Olisitko valmis maksamaan 35€, jos joku nuori tulisi pesemään asuntosi ikkunat?
Ylöjärveläinen Valtteri Marhia, 17, tekee kevytyrittäjänä pääasiassa puutarhanhoito- ja siivouskeikkoja, mutta ei ole koskaan kieltäytynyt keikasta.
Suurin piirtein kaikki keikat käyvät, missä ei kuole. Olen kyllä valmis lähtemään vaikka toiselle puolelle Suomea, jos saan matkakorvaukset.
Marhia hinnoittelee itse palvelunsa, mutta kuulee mielellään myös asiakkaan tarjouksen. Palkka on usein 3060 euroa riippuen työtehtävästä.
Kesän tavoitepalkka on Marhialla muutama tonni.
Kiinnostus lähti siitä, kun en saanut kesätöitä ja halusin koulun ohella tehdä jotain pientä sivuhommaa, Marhia sanoo.
Joskus asiakas on kieltäytynyt palvelusta kuultuaan hinnan. Näin kävi esimerkiksi silloin, kun Marhia pyysi ikkunoiden pesusta matkakuluineen 35 euroa.
Itse voisin kyllä maksaa. Ei se niin iso panos itseltä kuitenkaan ole ja mielelläänhän sitä nuoria yrittäjiä tukee.
Kommentit (92)
Jos nuori, kaunis ja hoikka mimmi pesee ne bikineissä tai yläosattomissa niin ilman muuta. Voin maksaa enemmänkin.
Joka kevät palkkaan parikymppisiä opiskelijaneitoja. 50€ jokaiselle käteen ja puhtaat ikkunat 👍
M37
Vierailija kirjoitti:
Jos nuori, kaunis ja hoikka mimmi pesee ne bikineissä tai yläosattomissa niin ilman muuta. Voin maksaa enemmänkin.
Idiootti. Sun kaltaisesi setämiehet voivat pestä ikkunansa ihan itse.
Meillä on perus 1,5 kerroksinen omakotitalo Espoossa. Mikäli joku tulee pesemään kaikki ikkunat siten että ne myös avataan ja lasipinnat pestään ulkopintojen lisäksi ikkunaväleistä voi hintaan laittaa nollan perään ja maksan varmasti. Miten joku kehtaa pihistellä jostain 35 euron laskusta. Orjatyö on laitonta käsittääkseni. Pitää tehdä itse jos ei ymmärrä, että tehdystä työstä maksetaan.
Voisin maksaa. Siinä on homma mihin pitäisi kohta tarttua, mutta laiskottaa vietävästi. En pese ikkunoita joka vuosi.
Maksaisin tuon verran tunnista ja matkat okettsen että tulee slle10 km päästä. Kuusi ikkunaa, parvekelasit ja parvekkeen ovi ja saunan lasiovi. Mulla menee ehkä 2,5 tuntia jos pesen kaikki samaan syssyyn. Tarjoaisin vielä mehua tai kahvia lisäksi.
Jos on hoikka rintava neito ja pesee ilman yläosaa niin maksan ilomielin 50€
T m 45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä nuoria, kauniita ja hoikkia mimmejä jotka pesee setämiehen kullinkin kunhan riittävästi kompensoi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vanhempien pitäisi uskaltaa päästää nuorensa pesemään ikkunoita vieraisiin koteihin. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hoikka rintava neito ja pesee ilman yläosaa niin maksan ilomielin 50€
T m 45
Miksi haluat olla limainen setämies?
Vierailija kirjoitti:
Joka kevät palkkaan parikymppisiä opiskelijaneitoja. 50€ jokaiselle käteen ja puhtaat ikkunat 👍
M37
Onko pakko olla noin oksettava. Parikymppiset eivät ole muuten automaattisesti seksikkäitä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä nuoria, kauniita ja hoikkia mimmejä jotka pesee setämiehen kullinkin kunhan riittävästi kompensoi.
Ja te oksettavat setämiehet jaksatte käyttää nuoria naisia hyväksenne, koska olette elukoita.
Joo
Mutta sillä ehdolla että ne ovat pesun jälkeen puhtaamman kuin ennen pesua