Lue keskustelun säännöt.
Valitsin tänään citymarketissa kassan, jossa oli nuori hyvännäköinen sälli. Vaikka oli jonoa enemmän kuin muilla kassoilla.
26.06.2026 |
Sai vähän silmäniloa ja jutella enemmän kuin olisi ollut tarpeen.
N 62
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla