Lue keskustelun säännöt.
Kesällä jotenkin maistuu kala enemmän
26.06.2026 |
Kohta voisi käydä ostamassa taas tuoretta kalaa. 😋
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänKohta voisi käydä ostamassa taas tuoretta kalaa. 😋
Me syödään paljon ahvenfileitä. Mieheni kalastaa ahvenia ja tuo niitä kotiin. Tänäänkin aamulla se kävi verkot nostamassa ja toi 22 ahventa. Huomenna menossa kalaan myös. Mies pakastaa niitä vakuumipakettiin ja myy niitä myös 23 eurolla kilo. Viikossa tienaa pari sataa. Keväällä syötiin siikaa ja taimentakin.