Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en ole kaupunki-ihminen vaan viihdyn maaseudun rauhassa omakotitalossa jossa kunnollinen piha. 

Vierailija
2/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaisin huoneistojenvuokraajana, voisin harkita, itselleni en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin Turussa ja haluaisin kerrostaloon niin miksen ostaisi ? Sijainti on hyvä 

Vierailija
4/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan harmaata, kaikki pinnat menisi uusiksi.

Vierailija
5/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koska vessanpönttö on vinossa ja talo on ruma

Vierailija
6/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, onko äänieristys minkälainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska suomen persereikä.

Vierailija
8/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on upean näköinen ja paikka hieno. Valitettavasti asunto on sisältä karsea, miten onkin saatu tehtyä noin hajuton ja mauton tuollaiseen taloon. Olisi hirveä homma entisöidä tuota edes vähän, mutta jos olisi aikaa ja rahaa, voiain vaikka ryhtyä hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköalat ovat hyvät, siitä täysi 10/10. Muuten asunto näyttää mukavalta, mutta vinossa oleva vessanpönttö pisti silmään. Miksi ihmeessä? Muuten voisin ostaa jos olisin muuttamassa Turkuun, mutta hinta on aika rouhea kerrostaloasunnosta. Asun itse samanhintaisessa omakotitalossa, jossa on huomattavasti enemmän neliöitä. 

Vierailija
10/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Samasta talosta oli mahdollisesti sama myynnissä kenties 2010-15 (?) paikkeilla ja ihmettelin aikanaan miksi joku hullu sen osti. Kesäisin äärimmäisen levoton sijainti eikä mitään palveluita lähistöllä. Turun jokiranta on nykyisin varsinkin kesäisin täynnä narkkareita ja todella levotonta kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, een tykkää oota ullkotiloihin tehdyistä asunnoista vinokattoineen. 

Vierailija
12/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kun ei ole kunnon ikkunoita. Pimeä. Paikka toki hieno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 700000 eurolla saa paremmankin asunnon. Tuo on kolkko ja pohjaratkaisu on huono. Täytyy olla kaheli jos joku tuon ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi