Lue keskustelun säännöt.
Suomi on hyvä maa asua ja elää
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei niille, jotka ovat lähinnä maksajan roolissa. Suomessa on Euroopan pahin huumetilanne. Kaduilla on nykyään vaarallista.
Pääsivätkö kaikki persoonistasi tähän yksimielisyyteen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Soumi paras maa asua. Mikan ei maksa mitan. Kela palka tulee aina ja jos ei riita nin aina voi vatia lisa palka. Ja aina tule lisa.
M.U Hamed
Minulle ei ollut mutta onneksi löysin sellaisen hyvän maan. Ulkosuomalainen.
On joo koska runsaat kelatuet.