Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin vuosi sitten ihan järjettömän ihanan eteläeurooppalaisen miehen!

Vierailija
26.06.2026 |

Tuli vain mieleen tästä suomalainen mies -keskustelusta. Hän on niin erilainen kuin suomalaiset juntit: kohtelias, määrätietoinen, komea, seksikäs. Kaikkein ihaninta on se kun kävellään iltaisin kaupungilla, hän pitää kättään minun selän takana ja niinkuin ohjaa minun kulkuani, näyttää näin missä pitää kääntyä ja mitä näyteikkunaa katsoa. Ohjaa sisään ovista jne. Se on ihana tunne kun ei tarvitse itse miettiä minne pitää mennä tuollaisen ihanan kohteliaan herran käsipuolessa. Hän osaa valita just oikeat ravintolat ja muut paikat mihin mennä, niin hänen kotikaupungissa kuin muuallakin. Tietää mitä ruokaa kannattaa tilata, ja jotenkin aina osaa arvata mitä minä haluaisin. Kerrassaan upeeta! Ja hän osaa keskustella ja tietää asiasta kuin asiasta. Haluan vain istua  häntä vastapäätä, katsoa niihin ihaniin ruskeisiin silmiin ja kuunnella hänen soljuvaa puhettaan, vaikken ihan kaikkea aina ymmärräkään. Nää on vain niin niitä finns could never juttuja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Sehän oli vain lomaromanssi josta et ymmärtänyt jätkän omistushaluista kontrollintarvetta.

Vierailija
2/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan tavallista suomalaista paremmin varusteltukin mies? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Sehän oli vain lomaromanssi josta et ymmärtänyt jätkän omistushaluista kontrollintarvetta.

Juuri noin. Arki odottaa jo oven takana.

Vierailija
4/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaromanssit on ihania 🏖🥰

Vierailija
5/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkasin vartti sitten nyrkin kokoisia raakatimantteja.

Vierailija
6/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alko seistä kun luin tän... oliko sen nimi louis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Sehän oli vain lomaromanssi josta et ymmärtänyt jätkän omistushaluista kontrollintarvetta.

Eipäs ollutkaan! Olemme tavanneet viime kesän jälkeen syksyllä, jouluna hän tuli Suomeen kahdeksi viikoksi, keväällä olin viikon hänen luonaan ja nyt kesäkuussa kaksi viikkoa. Hän tulee taas elokuussa kolmeksi viikoksi Suomeen.

Ja puhumme joka päivä whatsapissa.

Kyllä tämä on aika vakavaa!

Ap

Vierailija
8/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Muista pysyä erossa meistä suomalaisisita miehistä. Ei muuta kuin jänniä pelihetkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi