Lue keskustelun säännöt.
Pitäkää hitas-asuntonne ja kaasuputkenne...........ja tunkkinne
26.06.2026 |
Joka päivä tulee uusia vedätyksiä. Aina joku järjestöjyrä vaikertaa, kun ollaan viemässä kampaviinerit suusta.
Kommentit (2)
Kyllä ne pitääkin, ja hommaa lisää jos pystyy
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viittaako tää demareihin jotenkin ?