Kaikki oli täydellistä paitsi en muista siitä mitään
Siis pakko vaan sanoa että ne bileet oli ihan next level 🔥🔥 en oo pitkään aikaan ollu missään missä fiilis olis ollu noin katossa koko ajan ja ihmiset oli jotenkin ihan eri moodissa kuin yleensä niinku oikeesti kaikki vaan hymyili ja tanssi ja jengi tuli ihan randomisti juttelemaan ja se oli jotenkin tosi siistiä koska yleensä aina on semmosta pientä jäykkyyttä mutta nyt ei ollut ollenkaan
ja musiikki oli ihan älytön siis en ees osaa selittää sitä genreä varmaan joku DJ veti setin joka vaan eskaloitui koko ajan ja aina kun ajatteli että nyt se huippukohta tuli niin se meni vielä jotenkin paremmaksi ja bassot tuntui ihan kehossa asti ja valot oli tosi siistit sellaset ettei ne häikäissyt liikaa mutta silti meni jotenkin täydellisesti rytmiin ja ihmiset siis oikeesti ihan huikeita
kaikki näytti siltä että ne oli vaan päättänyt että nyt ei stressata mistään ja se tarttui tosi helposti koska yhtäkkiä huomasin ite vaan olevani ihan mukana siinä ja aika meni jotenkin tosi oudosti koska en ees tiedä kuinka pitkään oltiin siellä mutta tuntui että tosi kauan ja samaan aikaan liian lyhyesti
ja siellä oli kaikkea muutakin siistiä mitä en nyt edes jaksa eritellä mutta siis koko kokonaisuus vaan toimi jotenkin täydellisesti ja tuli semmonen olo että tällaista pitäis olla useammin
mutta joo mitä mieltä te olitte niistä pileistä? oliko teidän mielestä yhtä kovat vai olinko mä vaan jotenkin ihan fiiliksissä siellä 😄
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ihana tarina. Mutta missä olet ollut? 🥰
Metsäbileissä 🌲🌳🌲🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tarina. Mutta missä olet ollut? 🥰
Metsäbileissä 🌲🌳🌲🎶
Ikuinen vappu jatkuu...
Ihana tarina. Mutta missä olet ollut? 🥰