Lue keskustelun säännöt.
Sijoittajat haluavat eroon osakesalkkujen ja osinkotulojen verotuksesta
26.06.2026 |
Sijoituskonkari Peter Seligsonin mukaan yhteisesti omistettua pääomaa on riittävästi sen sijaan puutetta on yksityisistä pääomista. Viralan toimitusjohtaja Alexander Ehrnroothin mukaan omaa pääomaa on paennut paljon Suomesta. Syynä tälle he kertovat osakesalkkujen ja osinkotulojen kohtuuttoman verotuksen ja asian korjaamiseksi tulisi ottaa mallia Ruotsista.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/61380640-55fe-4215-8d4d-6f5ec2f1bf…
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla