Lue keskustelun säännöt.
Karhu galaxy ja solar ipa ja joku lahti pacific pale ale
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Kiva kun Espoossa tulee saunavuorolta niin kadulla porukka on sen näköistä kun oisi jossain mumbaissa tai gambiassa!!!! Tämän pitäisi olla pyhä hetki. Ap
Ja miksi ne aina hilluu tossa suomalaiset ovat rauhallisesti sisällä.