Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä biisissä lauletaan "tää on tavallista pientä elämää"?

Vierailija
25.06.2026 |

Auttakaa! Siis mieslaulaja, perus suomipop/ iskelmää ja 2000-luvulla tehty kappale. Tekoäly ei tiedä. Laulussa lauletaan jotain "haen postit koivukujan päästä" ja "tää on sitä tavallista pientä elämää" ja laulaja on siis kovin onnellinen pienessä vaatimattomassa elämässään. Kenen biisi??? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä, mutta Edu Kettusen Tavallinen päivä? 

Vierailija
2/2 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ollu Edun kappale. 😒 Kiitos silti! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla