Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksaisi enää eksää. Pakko tulla toimeen silti.

Vierailija
25.06.2026 |

Elämä on eron jälkeen ollut muuten hyvää, eikä tämä eksä ole edes pahimmasta päästä (ei tarvitse kuitenkaan esim pelätä että on lapsille väkivaltainen), silti vaaaaaatuttaa kun joutuu yhä vain hoitamaan yhdessä asioita koska lapset. Ehdottomasti itse halusi erotessa olla "tasavertainen vanhempi", mutta on sittemmin useaan otteeseen valittanut kun raskasta on niin raskasta, ja mulle jättää edelleen hoidettavaksi kaikenlaista pikkusälää, jonka tasavertainen vanhempi hoitaisi vuorollaan. Tyyliin jos tulee aikainen syksy ja säänkestävät ulkovaatteet olikin käyneet pieneksi, niin tuskin on uusia jos hänen vuorolla sattuu ennenkuin käyn hankkimassa. Siellähän on vaan vähän kylmä, aina viikon pärjää! 

 

Jos on huono suhde niin eroamalla tilanne kyllä paranee. Mutta pakko on yhtyä siihen viisauteen, että tarkkaan saa harkita kenen kanssa tekee lapset, eikä pitäisi olla ruusuisia laseja silmillä (toki lapset onneksi on aika ihanat). 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suhde joka on ennen lapsia perustunut siihen että nainen antaa miehelle jotakin, päätyy eroon kun lapset tulevat. Se ei yksinkertaisesti ole se dynamiikka, millä kestävät perheet rakentuvat. Miehen tulee antaa naiselle ja nainen antaa lapsille, niin homma kestää. Jos kuviossa on ollut mieslapsi, liitto on lasten tulon jälkeen katastrofi.

Vierailija
2/2 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen suhde joka on ennen lapsia perustunut siihen että nainen antaa miehelle jotakin, päätyy eroon kun lapset tulevat. Se ei yksinkertaisesti ole se dynamiikka, millä kestävät perheet rakentuvat. Miehen tulee antaa naiselle ja nainen antaa lapsille, niin homma kestää. Jos kuviossa on ollut mieslapsi, liitto on lasten tulon jälkeen katastrofi.

Pakko olla samaa mieltä. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla