Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloudellisesti ei kannata olla sinkkunainen

Vierailija
25.06.2026 |

Sillä sinkkuna maksaa pariskuntia enemmän kun vastaa kaikesta yksin ja naiset tienaavat miehiä vähemmin joten vaikea on omillaan tulla toimeen. 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa ehdottomasti hommata kimppakämppä!

Vierailija
2/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin onnistuu laskujen maksu ilman miestä. 

On se kamalaa kun nykyikana naiset voivat elättää itsensä ja ei ole tarvetta mennä naimisiin taloudellisista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit joutuu ostaa usemmin ruokaa ja parein tehtävät asiat maksavat nekin. Puolensa kaikessa, lisäksi sinkkuna et ole tilivelvollinen kumppanille, riittää kun huolehtii omat asiansa. Mitä se kellekään kuuluu, jos sinkkuna eläminen maksaa mitä maksaa? Ei kai parisuhteeseen ryhdytä elämän halvemmuuden vuoksi?

Vierailija
4/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoinen sepustus sieltä, jonka muka pitäisi vakuuttaa naiset siitä, että pitää hommata mies elämäänsä.

Vierailija
5/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Taloudellisesti nimenomaan kannattaa olla sinkkunainen. Se miehen miellyttämiseen menevä raha on ihan älytön. Miehet vaativat "50-50", mutta käytännössä se on niin, että nainen maksaa noin 70%, koska miehet syövät enemmän ja poikamatematiikalla lasten kulut eivät ole perheen kuluja vaan naisen. Lisäksi nainen joutuu tekemään 70-90% töistä.

Vierailija
6/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehenä on tosi halpaa asuminen ja eläminen!! Kaiken saa puoli-ilmaiseksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palkalla elää. Toista se on työttömänä.

Vierailija
8/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää saada pesää ja siksi keksii mitä oudompia syitä miksi naisten pitäisi huplia kuka tahansa mies elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Mä tienaan 3700 e/kk käteen joka kuukausi. Vuokraan menee 850 euroa. 
Voisin elättää miestä, kahtakin, mutta en kaipaa siipeilijöitä

Vierailija
10/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap yrittää saada pesää ja siksi keksii mitä oudompia syitä miksi naisten pitäisi huplia kuka tahansa mies elämäänsä.

*huolia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, mutta henkisesti ei kannata olla miehen kanssa, jos sopivaa ei löydy. Eli hyvästä olosta kotona joutuu maksamaan. Sellaista on elämä. 

Vierailija
12/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parit joutuu ostaa usemmin ruokaa ja parein tehtävät asiat maksavat nekin. Puolensa kaikessa, lisäksi sinkkuna et ole tilivelvollinen kumppanille, riittää kun huolehtii omat asiansa. Mitä se kellekään kuuluu, jos sinkkuna eläminen maksaa mitä maksaa? Ei kai parisuhteeseen ryhdytä elämän halvemmuuden vuoksi?

Ei mutta aloituksessa otettiinkin kantaa vain taloudelliseen kannattavuuteen ja sitä ei auta kiistäminen että näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeet harjoittamaan maailman vanhinta ammattia netissä 

Vierailija
14/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna eläminen on kalliimpaa, mutta elämänlaatu on paljon parempaa kuin seurustellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap yrittää saada pesää ja siksi keksii mitä oudompia syitä miksi naisten pitäisi huplia kuka tahansa mies elämäänsä.

*huolia

Olen nainen ja sinkku.

Ap

Vierailija
16/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisella menee vähän ruokaan rahaa

Vierailija
17/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan tulee mieleen matkailu, siinä yhden hengen huoeesta todella joutuu usein msksamaan suhteettoman paljon. Pahin on risteilyjen yhden hengen hytin hinnoittelu. Puhun nyt Karibian yms. risteilyistä, en tarkoita Tallinnaa/Tukholmaa.

Vierailija
18/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ala pelkästään taloudellisista syistä ottamaan miestä vaivoikseni. Maksan erittäin mielelläni yksin omakotitalon kulut ja saan olla omassa rauhassa. Mulle riittää pelkkä seksisuhde erään miehen kanssa ja mitään parisuhdetta en todellakaan kaipaa. 

Vierailija
19/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh äidit maksavat lastensa kuluja vielä pitkään yksin.

Vierailija
20/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä naisena voin vahvistaa, että näin tosiaan on. Mutta silti en pysty ottamaan haisevaa, rumaa, ikävää, masentavaa, itsekästä, välinpitämätöntä jne. rauhaani ja hyvinvointiani rikkovaa miestä riesakseni. Ja kun en ole rakkaudellista suhdetta onnistunut kenenkään kanssa muodostamaan, siis sellaista jossa minua kohdeltaisiin paremmin kuin kohtelen itseäni, niin en sitten ole kenenkään kanssa. Mitäpä sitä haitaketta elämäänsä ottamaan, jos muutenkin on jo vaikeaa. Miehen pitää tuoda selkeää emotionaalista hyötyä, taloudellinen hyöty ei riitä jos tunnetasolla sakkaa. 

Seksuaalisestikin haluan olla saamapuolella. Miesten ja naisten orgasmien vaihtokurssi on sitä, että mulle 2, miehelle 1 ja muut hemmottelut päälle. Se on mulle seksielämän minimi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme