En temuta enään
Hyvin tekivät kun tuli 3e maksu per tavara.Tilasin tähän asti kaikenmaailman sontaa hintaluokka 1e tai 2e.Nyt se loppu.Melkein nyt sitten vaan sätkäpapereita.Maksaa siellä 13c laatta kun Suomessa 1.5e laatta.Ja ehkä alushousuja t paitoja sukkia sitten vielä
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jos tilaa 3 samaa paitaa eri väreissä niin meneekö 3e vai 9e?
Menee kolme euroa, jos tulee meren takaa.
Eivätköhän nuo siirrä enenevissä määrin varastoja Eurooppaan, joten kohta voi tilata ilman huolta.
Et tilaa ja tilaat sätkäpapereita ja vaatteita🤔 koita päättää!
Kiva kun mainostit Temua.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilaa 3 samaa paitaa eri väreissä niin meneekö 3e vai 9e?
Sanottu epäselvästi 3€ joka tuotteesta.
Temutus jatkuu. Pitää tilata enemmän samaa tuotetta kerrallaan:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tilaa 3 samaa paitaa eri väreissä niin meneekö 3e vai 9e?
Sanottu epäselvästi 3€ joka tuotteesta.
Tuoteryhmästä. Ymmärrettävästi kuluttajalle halutaan kertoa asia epäselvästi.
Missä vaihessa se "tullimaksu" maksetaan, tuleeko lasku tullilta ja pakettia säilytetään kunnes maksu on hoidettu.
Varastotilaa on🤣
Jos tilaa 3 samaa paitaa eri väreissä niin meneekö 3e vai 9e?