Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainakin kaksi nuorta sytytetty tuleen – nyt jyrähtää poliisi: ”Todella tyhmää”

Vierailija
25.06.2026 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012098853.html

 

Jos kasvatus on ,että mitä vaan voi tehdä ja sanoa,niin mitäs sitä poliisi estelemään.Vanhempien tehtävä olisi ollut joskus opettaa jotakin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vetää hiljaiseksi jo tämä ihmisten tyhmyys ja ilkeys.

Vierailija
2/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kerrotaan, olisin muuten saattanut toimia itsekin vastaavalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs niistä pinnallisista palovammoista, mutta sopivasti kun palaa voi olla keuhkot entiset tai sokea.

Vierailija
4/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs niistä pinnallisista palovammoista, mutta sopivasti kun palaa voi olla keuhkot entiset tai sokea.

Pinnallisista? Noiden nuorten polyesterirytkyt voivat palaa ihoon kiinni ja vauriot voivat olla äärimmäisen järkyttävät ja syvät 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan