Lue keskustelun säännöt.
Ainakin kaksi nuorta sytytetty tuleen – nyt jyrähtää poliisi: ”Todella tyhmää”
25.06.2026 |
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012098853.html
Jos kasvatus on ,että mitä vaan voi tehdä ja sanoa,niin mitäs sitä poliisi estelemään.Vanhempien tehtävä olisi ollut joskus opettaa jotakin.
Kommentit (4)
Hyvä että kerrotaan, olisin muuten saattanut toimia itsekin vastaavalla tavalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitäs niistä pinnallisista palovammoista, mutta sopivasti kun palaa voi olla keuhkot entiset tai sokea.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs niistä pinnallisista palovammoista, mutta sopivasti kun palaa voi olla keuhkot entiset tai sokea.
Pinnallisista? Noiden nuorten polyesterirytkyt voivat palaa ihoon kiinni ja vauriot voivat olla äärimmäisen järkyttävät ja syvät
Kyllä vetää hiljaiseksi jo tämä ihmisten tyhmyys ja ilkeys.