Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet ilkeä netissä?

Vierailija
25.02.2023 |

Olen huomannut, että täällä on todella töykeää porukkaa.
Sinä, joka olet ilkeä, MIKSI?
Onko näppäimistön takaa anonyyminä helppo ilkeillä? Oletko livenäkin ihmisille yhtä töykeä?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäytyisin erilailla netissä kuin normaalistikaan? Pitäisikö täällä väkisin esittää mukavaa vaikka en sitä ole?

Vierailija
2/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämääni väsynyt, niin tekin saatte kärsiä ja se on ihan oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit vauhdissa

Vierailija
4/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertit vauhdissa

Olen introvertti, mutten ilkeä. Tyhmyyttä en kestä, enkä lukemisen ymmärtämättömyyttä, kommentoidaan ennekuin on lukenut loppuun!

Vierailija
5/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
6/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka nauttivat ilkeydestään. Heitä on täällä valitettavan paljon kommentoimassa.

Vierailija
7/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa pitkään. Täällä on joku paha henki, joka ottaa valtaansa, jos täällä viettää liikaa aikaa. Ihmisten kollektiivinen kärsimys sekoittuu henkilökohtaiseen kärsimykseen, jolloin alkaa käyttäytyä typerästi.

Vierailija
8/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä monella palstoja häiriköivällä on sadismi. Sadismin esittely omalla nimellä ja naamalla on noloa ja rajoittuu tietyn tyyppisiin suljettuihin klubeihin. Netissä anonyyminä saa helpommin tyydytystä tarpeilleen tulematta ulos kaapista.

Vierailija
9/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introvertit vauhdissa

Olen introvertti, mutten ilkeä. Tyhmyyttä en kestä, enkä lukemisen ymmärtämättömyyttä, kommentoidaan ennekuin on lukenut loppuun!

Oletpas suvaitsevainen kun et tyhmiä kestä. Sinun ei ole pakko olla täällä jos noin kiukuttaa.

Vierailija
10/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajille olen tympeä. Kuppikuntaisuus ei kiinnosta.

Vierailija
11/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä monella palstoja häiriköivällä on sadismi. Sadismin esittely omalla nimellä ja naamalla on noloa ja rajoittuu tietyn tyyppisiin suljettuihin klubeihin. Netissä anonyyminä saa helpommin tyydytystä tarpeilleen tulematta ulos kaapista.

Tämä jo vuonna 2016:

https://www.vauva.fi/keskustelu/2613065/some_on_tehnyt_meista_kaikista_…

Vierailija
12/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on joskus tylsää ja käyn täällä provoilemassa ihmisiä. Ei kannata ottaa internettiä niin tosissaan!

Vierailija
13/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilkeä vain ilkeilijöille. Esim. jos ap arvostelee jotkin, olen ilkeä ja yritin saada hänet pussiin keinolla millä hyvnsä.

Vierailija
14/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introvertit vauhdissa

Ei kai tyhmä itselleen mitään voi. Olet aika ilkeä tyhmiä kohtaan. 

Vierailija
15/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pahoin ja haluan purkaa sitä joutumatta kuitenkaan mihinkään oikeaan konfliktiin.

Vierailija
16/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on joskus tylsää ja käyn täällä provoilemassa ihmisiä. Ei kannata ottaa internettiä niin tosissaan!

Osalla meistä hauskanpidosta nauttimisen edellytyksenä on se, että siinä joku kärsii. Lapsena revittiin kärpäsiltä siipiä ja poltettiin muurahaisia suurennuslasilla. Aikuisena siirryttiin verbaalisempaan suuntaan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_triad

Nettisadismi on varsin tunnettu ilmiö nimenomaan provoilijoiden joukossa. 

Vierailija
17/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun heittäydyn ilkeäksi, niin takana on varsin usein turhautuminen ja trollaus. Turhaudun kaikenmaailman olkinukkeihin ja siihen, että jos vaivalla kirjoitat jonkun pitkän ja perustelevan tekstin, niin sit siitä kuitenkin ignoorataan koko konteksti ja takerrutaan johonkin yhteen lauseeseen. Ja jos yrittää asiaa selittää niin sama kuin hakkaisi päätään tiiliseinään. Nyt saan hupia tästä palstasta vain "aivot narikkaan" rölläilyllä. Ja tiedän, en itse paranna yhtään toiminnallani palstan tasoa.

Vierailija
18/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla meistä hauskanpidosta nauttimisen edellytyksenä on se, että siinä joku kärsii. Lapsena revittiin kärpäsiltä siipiä ja poltettiin muurahaisia suurennuslasilla. Aikuisena siirryttiin verbaalisempaan suuntaan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_triad

Nettisadismi on varsin tunnettu ilmiö nimenomaan provoilijoiden joukossa. 

Niin? Mitä sitten? Ei minua kiinnosta kunhan en lakia riko. Sekö sinua itkettää?

Vierailija
19/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dark triad -autismia.

Vierailija
20/54 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vain haluat nähdä monet tekstit ilkeinä ja alat heiluttamaan erinäköisiä kortteja jos joku ei ole kanssasi samaa mieltä. Ja siihen se keskustelu sitten loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi