Miksi Rydman julkaisi leikkauslistansa, vaikka tiesi ettei niitä ikinä hyväksytä?? Halusiko haastaa Purran puheenjohtajakisassa??
Melkoisen erikoisen tapaus. Mies hakee maksimaalista julkisuutta tempauksella jota yksikään muu puolue ei hyväksy.
Kommentit (39)
Every publicity is good publicity. Lisäksi saa mukavasti matskua tuleviin muistelmiin.
Rydman on seuraava tuleva Suomen presidentti.
Hän haluaa varmistaa että pääsee läpi eduskuntavaaleissa ensi keväänä. Maksimaalisen julkisuuden saamiseksi ajoitti tämän pride-viikolle.
Myös kd:t tulleet nyt esiin sillä että hyvät on kriteerit. Hekin haluaa loistaa äänestäjiensä silmissä.
Saattaa muuten oikeasti pelottaa että ei pääse läpi ensi vuonna. Helsinki on vaikea paikka persuille, paljon riippuu Mestarin äänisaalista kuinka paljon saa porukkaa vedettyä mukanaan, ja tuo äänimäärä on ollut laskussa. Wille on varmaan ikuisesti katkera kokoomukselle että savustivat hänet pihalle ja hankaloittivat hänen poliittista uraansa. Kokkarina olisi helpompi nousta eduskuntaan Ullanlinnasta kuin persuja.
Vastuuministerikö ei ole vastuussa asioista missä hän ei ole vastuussa? Kyllä hänen leikkauksensa pysyvät koska hän on niistä päättänyt.
Pulinat pois.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa muuten oikeasti pelottaa että ei pääse läpi ensi vuonna. Helsinki on vaikea paikka persuille, paljon riippuu Mestarin äänisaalista kuinka paljon saa porukkaa vedettyä mukanaan, ja tuo äänimäärä on ollut laskussa. Wille on varmaan ikuisesti katkera kokoomukselle että savustivat hänet pihalle ja hankaloittivat hänen poliittista uraansa. Kokkarina olisi helpompi nousta eduskuntaan Ullanlinnasta kuin persuja.
Mestari on jo niin jurpo jöröttäjä nykyisellään että sopisi museon vahtimestariksi.
Irtiotto kannattajille, vaalit lähestyy, pelko tappiosta lähenee.
Vaalit lähestyy ja persujen kannatus kyntää syvällä. Pitää saada näkyvyyttä millä konstilla tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Rydman on seuraava tuleva Suomen presidentti.
Ei ole. Hän on seuraava Ano. Pakenee ---> RUS FED koska aate ja korruptioraha.
Putoaa eduskunnasta ja on myrkkyä yrityksille ja yhteisöille.
En tiedä katsovatko persutkaan kovin hyvällä tätä sooloilua. Ovat varmaan leikkauksista samaa mieltä mutta tuollaisen tyypin kanssa on varmasti v-mäistä työskennellä. Tällainen toimintatapa myös avaa ovet seuraavan hallituksen ministereille: kannustatteko sitten persut kun Sofia Virta määrää yksin rahanjaosta omien henkilökohtaisiin mieltymyksiin perustuen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa muuten oikeasti pelottaa että ei pääse läpi ensi vuonna. Helsinki on vaikea paikka persuille, paljon riippuu Mestarin äänisaalista kuinka paljon saa porukkaa vedettyä mukanaan, ja tuo äänimäärä on ollut laskussa. Wille on varmaan ikuisesti katkera kokoomukselle että savustivat hänet pihalle ja hankaloittivat hänen poliittista uraansa. Kokkarina olisi helpompi nousta eduskuntaan Ullanlinnasta kuin persuja.
Mestari on jo niin jurpo jöröttäjä nykyisellään että sopisi museon vahtimestariksi.
Eiköhän hän kohta jää sopeutumiseläkettä nauttimaan ja kirjoittelemaan uutta Scriptaa. Puhemiehen paikka oli hänen uransa huippukohta.
Äänestäjänä olen tyytyväinen, että tiedän ketkä on oikeasti vanhusten ja vammaisten auttamisen asialla, ja keitä kiinnosta lobbarirälssin ja hillotolppien rahoittaminen. On ollut vaihtoehtoja ketä äänestää, ja nyt tajusin, että ei oikeastaan ole, vaan päätös on hyvin selvä.
Vierailija kirjoitti:
Rydman on seuraava tuleva Suomen presidentti.
Ei ole. Kai näit mitä vihervasemmisto viimeksikin teki: kaikki meni Haaviston taakse ihan vaan siksi, ettei persu ole toisella kierroksella.
Persuja kannattaa 10% suomalaisista ja aktiivisesti vastustaa 90%.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäjänä olen tyytyväinen, että tiedän ketkä on oikeasti vanhusten ja vammaisten auttamisen asialla, ja keitä kiinnosta lobbarirälssin ja hillotolppien rahoittaminen. On ollut vaihtoehtoja ketä äänestää, ja nyt tajusin, että ei oikeastaan ole, vaan päätös on hyvin selvä.
Willeä ainakin kiinnostaa vain ja ainostaan kulttuurisodan lietsonta ja oman paikan varmistaminen. Häntä kiinnostaa vanhukset ja vammaiset yhtä paljon kuin koiran jätös kengänpohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Myös kd:t tulleet nyt esiin sillä että hyvät on kriteerit. Hekin haluaa loistaa äänestäjiensä silmissä.
KD kannatus on ollut 3-4 % jo vuosia, ei nouse eikä laske. Ministerikin vain hymyilee ystävällisesti, valkoiset, hyvät hampaat ovat kyllä kadehdittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman on seuraava tuleva Suomen presidentti.
Ei ole. Kai näit mitä vihervasemmisto viimeksikin teki: kaikki meni Haaviston taakse ihan vaan siksi, ettei persu ole toisella kierroksella.
Persuja kannattaa 10% suomalaisista ja aktiivisesti vastustaa 90%.
Ja tämä onkin persuille vaikea paikka. He eivät tykkää vähemmistöistä mutta edustavat itse vähemmistöä. Hirveä dilemma, jonka ovat ratkaisseet esittämällä olevansa enemmistön ääni (jo pelkkä nimi on merkki tästä).
Jos tutkit läpi järjestöt ja yhdistykset. Tiedät heti mikä niistä on leikkauksen tarpeessa. Ja kunnan työpaikat. Jos se aiheuttaa haittaa ja mutkikkuutta, ei hyötyä iloa.
Koska tällä persut elävät, kohuilla. Substanssi ei ole heille merkityksellistä vaan kunnon show.