Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Rydman julkaisi leikkauslistansa, vaikka tiesi ettei niitä ikinä hyväksytä?? Halusiko haastaa Purran puheenjohtajakisassa??

Vierailija
25.06.2026 |

Melkoisen erikoisen tapaus. Mies hakee maksimaalista julkisuutta tempauksella jota yksikään muu puolue ei hyväksy.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäjänä olen tyytyväinen, että tiedän ketkä on oikeasti vanhusten ja vammaisten auttamisen asialla, ja keitä kiinnosta lobbarirälssin ja hillotolppien rahoittaminen. On ollut vaihtoehtoja ketä äänestää, ja nyt tajusin, että ei oikeastaan ole, vaan päätös on hyvin selvä.

Willeä ainakin kiinnostaa vain ja ainostaan kulttuurisodan lietsonta ja oman paikan varmistaminen. Häntä kiinnostaa vanhukset ja vammaiset yhtä paljon kuin koiran jätös kengänpohjassa. 

Ja silti se on enemmän kuin muita puolueita.

Vierailija
22/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa varmistaa että pääsee läpi eduskuntavaaleissa ensi keväänä. Maksimaalisen julkisuuden saamiseksi ajoitti tämän pride-viikolle.

Jep, vaalit lähestyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaiset on Rydmanin kanssa samaa mieltä. Jos nyt huuhaa-järjestöille jaetaan edelleen rahaa, niin kansalaiset ihmettelevät, miksi ministeri ei saa omalla hallinnonalallaan päättää asioista sovitusti (summa melkein 200 miljoonaa, kohtaavan toiminnan rahoitus jatkuu, ei rahoitusta tahoille, joiden toiminta ei ole STM:n toiminnan mukaista  kuten esim. etniset yhteisöt ovat sisäministeriön alaisia järjestöjä). 

Vaaleissa käydään isoilla kirjaimilla keskustelua siitä, miksi Vertillä on työsuhdebemari, mutta Ada ei saa tarvitsemaansa pyörätuolia. Silloin Rydmanin on helppo sanoa, että tässä näkyy opposition vaatimus jakaa rahat pomoille eikä kansalaisille.

Vierailija
24/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs tiedä mut minkään homojen ja lesbojen järjestön ei tarvi saada veronmaksajien rahaa.

Vierailija
25/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuuministerikö ei ole vastuussa asioista missä hän ei ole vastuussa? Kyllä hänen leikkauksensa pysyvät koska hän on niistä päättänyt. 

Pulinat pois.

Aikanaan liikenne- ja viestintäministeri Kimmo Sasi (Kok.) pisti VR:n hallintoneuvoston kokonaan uusiksi kaksi viikkoa ennen kautensa päättymistä. Tämä päätös kumottiin.

Vierailija
26/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäjänä olen tyytyväinen, että tiedän ketkä on oikeasti vanhusten ja vammaisten auttamisen asialla, ja keitä kiinnosta lobbarirälssin ja hillotolppien rahoittaminen. On ollut vaihtoehtoja ketä äänestää, ja nyt tajusin, että ei oikeastaan ole, vaan päätös on hyvin selvä.

Willeä ainakin kiinnostaa vain ja ainostaan kulttuurisodan lietsonta ja oman paikan varmistaminen. Häntä kiinnostaa vanhukset ja vammaiset yhtä paljon kuin koiran jätös kengänpohjassa. 

Minja Koskelalta vasemmasta laidasta on tästä hyvä ulostulo: hänen mielestään Stean ei pidä jakaa rahaa sellaisille järjestöille, joissa ei ole Helsingissä keskushallintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan uhoaa, vaikka tietää ettei onnistu. Kun pitää kerätä jostain vaalimeriittiä ja jälkiviisastella sitten vaalien alla.

Vierailija
28/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan persun oppikirjan mukaista persuilua, ei mitään sen kummempaa. Haluaa esittää kovasti persu leikkaajaa, omilla saksillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäjänä olen tyytyväinen, että tiedän ketkä on oikeasti vanhusten ja vammaisten auttamisen asialla, ja keitä kiinnosta lobbarirälssin ja hillotolppien rahoittaminen. On ollut vaihtoehtoja ketä äänestää, ja nyt tajusin, että ei oikeastaan ole, vaan päätös on hyvin selvä.

Willeä ainakin kiinnostaa vain ja ainostaan kulttuurisodan lietsonta ja oman paikan varmistaminen. Häntä kiinnostaa vanhukset ja vammaiset yhtä paljon kuin koiran jätös kengänpohjassa. 

Minja Koskelalta vasemmasta laidasta on tästä hyvä ulostulo: hänen mielestään Stean ei pidä jakaa rahaa sellaisille järjestöille, joissa ei ole Helsingissä keskushallintoa.

Tuo on minulta mennyt aika lailla ohi, enkä oikein usko että hän olisi noin sanonut. Saisinko linkin?

Itse asun hyvin kaukana Helsingistä, ja täällä ainakin sote-alueella on kumppaneina paljon järjestöjä, jotka tuottavat palveluita. Niillä on oikeastaan pakko olla työntekijöitä ja hallintoa, ei mitään asumispalveluita tuoteta vapaaehtoistyönä. 

Vierailija
30/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpäs tiedä mut minkään homojen ja lesbojen järjestön ei tarvi saada veronmaksajien rahaa.

No sitten ei varmaan veteraanijärjestönkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottelutaktiikka? Vähän kuin tinkimistä. 

Vierailija
32/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansalaiset on Rydmanin kanssa samaa mieltä. Jos nyt huuhaa-järjestöille jaetaan edelleen rahaa, niin kansalaiset ihmettelevät, miksi ministeri ei saa omalla hallinnonalallaan päättää asioista sovitusti (summa melkein 200 miljoonaa, kohtaavan toiminnan rahoitus jatkuu, ei rahoitusta tahoille, joiden toiminta ei ole STM:n toiminnan mukaista  kuten esim. etniset yhteisöt ovat sisäministeriön alaisia järjestöjä). 

Vaaleissa käydään isoilla kirjaimilla keskustelua siitä, miksi Vertillä on työsuhdebemari, mutta Ada ei saa tarvitsemaansa pyörätuolia. Silloin Rydmanin on helppo sanoa, että tässä näkyy opposition vaatimus jakaa rahat pomoille eikä kansalaisille.

Höpö höpö. Ainoastaan tärähtäneet persut on Rydmanin kanssa samaa mieltä. Tavalliset kansalaiset (ne äänestäjät) ei ole samaa mieltä kuin Rydman. 

Rydmanin listan tuominen julkisuuteen vie persuilta ne viimeisetkin äänet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvottelutaktiikka? Vähän kuin tinkimistä. 

Mistä Rydman kuvittelee neuvottelevansa? Kuka on Valtioneuvoston pienin ministeri?

Vierailija
34/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansalaiset on Rydmanin kanssa samaa mieltä. Jos nyt huuhaa-järjestöille jaetaan edelleen rahaa, niin kansalaiset ihmettelevät, miksi ministeri ei saa omalla hallinnonalallaan päättää asioista sovitusti (summa melkein 200 miljoonaa, kohtaavan toiminnan rahoitus jatkuu, ei rahoitusta tahoille, joiden toiminta ei ole STM:n toiminnan mukaista  kuten esim. etniset yhteisöt ovat sisäministeriön alaisia järjestöjä). 

Vaaleissa käydään isoilla kirjaimilla keskustelua siitä, miksi Vertillä on työsuhdebemari, mutta Ada ei saa tarvitsemaansa pyörätuolia. Silloin Rydmanin on helppo sanoa, että tässä näkyy opposition vaatimus jakaa rahat pomoille eikä kansalaisille.

Jälleen esimerkki persujen joukkoharhasta. Ei, kansa ei jaa teidän mielipiteitä ja arvojanne, vain osa kansasta. Ja tämä osa ei ole lähelläkään enemmistöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit on varmaan Rydmanin mielessä ja Helsingin äänet.
Voisko ajatella, ettei Halla-aho lähtisi vaaleissa 2027 ehdolle ja persut tarvitsevat Helsinkiin jonkun tunnetun?

Vierailija
36/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydmamista tuli Persujen ja Kokoomuksen painajainen kansaa ajatellen.

Vierailija
37/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman on seuraava tuleva  Suomen presidentti.

Siinä tapauksessa ainakin Meghan Markle kiertäisi Suomen kaukaa, ja kiertää varmaan jo nyt. Kuultuaan kenen kanssa oli valokuvassa, ei hän voinut käsittää miten tuollaisen taustan omaava ihminen on maassamme sosiaali- ja terveysministerinä ja päättäjänä ylipäänsä. Mutta sellainen on tämän päivän Suomi. Mainehaitta koko hallitus.

Vierailija
38/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa muuten oikeasti pelottaa että ei pääse läpi ensi vuonna. Helsinki on vaikea paikka persuille, paljon riippuu Mestarin äänisaalista kuinka paljon saa porukkaa vedettyä mukanaan, ja tuo äänimäärä on ollut laskussa. Wille on varmaan ikuisesti katkera kokoomukselle että savustivat hänet pihalle ja hankaloittivat hänen poliittista uraansa. Kokkarina olisi helpompi nousta eduskuntaan Ullanlinnasta kuin persuja. 

Mestari on jo niin jurpo jöröttäjä nykyisellään että sopisi museon vahtimestariksi.

Eiköhän hän kohta jää sopeutumiseläkettä nauttimaan ja kirjoittelemaan uutta Scriptaa. Puhemiehen paikka oli hänen uransa huippukohta. 

Sinnepä Scriptan hähmäiseen kaninkoloon taitaa Purrakin lopulta palata kirjoittelemaan.

Vierailija
39/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyd uusi puheenjohtaja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme