Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa

Vierailija
25.06.2026 |

Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?

 

 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää tai ei, mutta hänellä on siihen täysi oikeus.

Vierailija
2/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naamalla oleva kyllä tietää, miltä tuntuu, kun sillä pyyhitään lattiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvähän se tavallaan on. Saatais loppu tälle suvivirsivinkunalle.


Mutta noin muuten, Suomi on ihan pilalla.

Vierailija
4/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naamalla oleva kyllä tietää, miltä tuntuu, kun sillä pyyhitään lattiaa.

Ja varmaan lapsillekin tosi kiva, kun iskä on yleinen naurunaihe.

Vierailija
5/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä korvaukset kun koulussa joutui kuuntelemaan kansainvälistä?

Vierailija
6/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintiöiden sketsin sanoin: ziisus mikä pjönttö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?

Vierailija
8/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti hän on ottanut huomioon, että oikeudessa häviäjä maksaa paitsi omat, niin myös vastapuolen oikeudenkäyntikulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?

Aika monella muulla on ihan oikeitakin ongelmia. Laurilla asiat taitavat olla todella hyvin, jos tuo on ainoa ongelma.

Vierailija
10/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti hän on ottanut huomioon, että oikeudessa häviäjä maksaa paitsi omat, niin myös vastapuolen oikeudenkäyntikulut.

P/\ska kasa varmaan luottaa siihen että kyllä dem|a tai joku vastaava kerho kerää hälle kolehdin josta koko potti maksetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?

On siinä elämällä tarkoitusta...

Vierailija
12/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo voittaa niin voinko minäkin hakea jälkikäteen korvauksia takautuvasti? Lasketaan 12 vuotena olen kuullut suvivirren 12x3000e. Kaupunki on minulle velkaa 36 00 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo voittaa niin voinko minäkin hakea jälkikäteen korvauksia takautuvasti? Lasketaan 12 vuotena olen kuullut suvivirren 12x3000e. Kaupunki on minulle velkaa 36 00 euroa.

Siis 36 000

Vierailija
14/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?

On siinä elämällä tarkoitusta...

Luulis siinä ajassa jo oppineen, että se suvivirsi kevätjuhlissa lauletaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on typerää. Jokaisella on tässä elämässä asioita, joita pitää vastentahtoisesti vain kuunnella. Aika hurjaksi kyllä menisi asiat, jos kaikki alkaisivat vaatia itselleen oikeutta. Mutta oikeushan tällä virsi-miehellä on kyllä valittaa.

Vierailija
16/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista, ahnetta ja ylpeääkin toimintaa.

 

Jos Lauri häviää, joutuu hän maksamaan kaikki oikeudenkäyntikulut. Tämä olisi mielestäni ainoa oikea ratkaisu.

 

Mutta jos hän sattuisi voittamaan, on täysin resurssien haaskausta, että sitten Espoon kaupunki joutuisi kulut maksamaan eli oikeudenkäyntikulut ja "syrjintähyvityksen". Eli käytännössä kuitenkin loppupeleissä välillisesti veronmaksajat...

Vierailija
17/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!

Vierailija
18/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kukahan ne tulevat loukkaantumiset kaikki pystyy maksamaan, kun mahdollisen voitetun ennakkotapauksen jälkeen alkaa loukkaantuneita tupsahdella esiin muitakin rahakorvauksen toivossa.

Nyt tarvittaisiin kyllä joku hallituksen laittama stoppi loukkaantumisasioille ennen kuin niin käy.

Vierailija
19/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloin 70 luvulla suvivirttä vasten tahtoisesti, keneltä voin hakea korvauksia, kaikki opettajat kuolleet eikä koko kouluakaan ole enää olemassa.

Lisäksi polly papukaijaa piti laulaa vastentahtoisesti. 

Vierailija
20/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää tai ei, mutta hänellä on siihen täysi oikeus.

Juuri näin. Elämme oikeusvaltiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi