Näistä suomalaiset ostavat vaatteensa: Prisma, Tokmanni, Citymarket
Kaupan liiton uusi tutkimus. Ei yllätä kyllä yhtään, kun katsoo ympärilleen. Huonosti istuvia, löysiä, huonolaatuisia ryysyjä. Pääasia, että ovat mukavia päällä. Mutta kauniitkin vaatteet voivat olla mukavia päällä, kunhan ostaa oikeaa kokoa!
Kommentit (47)
Minä tilaan cellbesistä koska kokoja enemmän pulskille.
Onneksi sä ap erotut paremmin joukosta gucceineen, chanelineen ja diorineen kun muilla on tokmanni/prisma/cittari-vaatteet 🤭
Ostan usein vaatteeni halpa-hallista 👍
M39
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sä ap erotut paremmin joukosta gucceineen, chanelineen ja diorineen kun muilla on tokmanni/prisma/cittari-vaatteet 🤭
Ja mitään välimuotojahan ei ole? Kaikki markettien ulkopuolella on Chanelia. Jep.
Vierailija kirjoitti:
Ostan usein vaatteeni halpa-hallista 👍
M39
Halpa-Hallit ovat ihania kauppoja. Lähinnä olen käynyt Ylivieskan Halpa-Hallissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sä ap erotut paremmin joukosta gucceineen, chanelineen ja diorineen kun muilla on tokmanni/prisma/cittari-vaatteet 🤭
Ja mitään välimuotojahan ei ole? Kaikki markettien ulkopuolella on Chanelia. Jep.
Ei suomalaisille ainakaan, sen takia ei tiedetäkään omien markettirytkyjen ulkopuolelta mitään muita merkkejä 🤣 ja katukuva onkin sen näköinen, sukupuolettomia aikuisia muumeja taapertamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan usein vaatteeni halpa-hallista 👍
M39
Halpa-Hallit ovat ihania kauppoja. Lähinnä olen käynyt Ylivieskan Halpa-Hallissa.
Olen kyllä ostanut Halpa-Hallista Iittalan astioita. Mutta ei niistä kauniita vaatteita löydä. Tilaan yleensä vaatteet Zalandosta tai käytettyjä hyväkuntoisia Sellpystä.
Tossa ei kyllä varmaan ole nettikauppoja ollenkaan mukana laskuissa. Minä ja monet tuttuni tilaamme vaatteet Zalando, Boozt, Bonprix, Bohoo, Cellbrs ym kaupoista. En ole noista jutun marketeista ostanut yhtäkään vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sä ap erotut paremmin joukosta gucceineen, chanelineen ja diorineen kun muilla on tokmanni/prisma/cittari-vaatteet 🤭
Ja mitään välimuotojahan ei ole? Kaikki markettien ulkopuolella on Chanelia. Jep.
Ei suomalaisille ainakaan, sen takia ei tiedetäkään omien markettirytkyjen ulkopuolelta mitään muita merkkejä 🤣 ja katukuva onkin sen näköinen, sukupuolettomia aikuisia muumeja taapertamassa
Onneksi sä et lukeudu edellämainittuihin Ja parasta huviahan on arvostella muita? Mä ostan vaatteeni halpapaikoista (en verkkokaupoista) koska muuhun ei oo varaa. Haluan myös työpaikkojen pysyvän täällä siksi en tilaa verkosta.
Vierailija kirjoitti:
Ostan usein vaatteeni halpa-hallista 👍
M39
Useimmiten ostan vaatteeni hyväntekeväsiyyskirppareilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan usein vaatteeni halpa-hallista 👍
M39
Halpa-Hallit ovat ihania kauppoja. Lähinnä olen käynyt Ylivieskan Halpa-Hallissa.
Olen kyllä ostanut Halpa-Hallista Iittalan astioita. Mutta ei niistä kauniita vaatteita löydä. Tilaan yleensä vaatteet Zalandosta tai käytettyjä hyväkuntoisia Sellpystä.
Tosiaan paljon astioita tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sä ap erotut paremmin joukosta gucceineen, chanelineen ja diorineen kun muilla on tokmanni/prisma/cittari-vaatteet 🤭
Ja mitään välimuotojahan ei ole? Kaikki markettien ulkopuolella on Chanelia. Jep.
Ei suomalaisille ainakaan, sen takia ei tiedetäkään omien markettirytkyjen ulkopuolelta mitään muita merkkejä 🤣 ja katukuva onkin sen näköinen, sukupuolettomia aikuisia muumeja taapertamassa
Miten sinä pukeudut? Onko mt-ongelmaiselle joku muu kauppa olemassa, esim kirpparit?
Kengät ostan usein Cittarista. Rintaliivit New Yorkerista. Muuten vaatteet ovat milloin mistäkin, paljon on lidlistä paljon ulkomailta ja netistä tilattuja, jotkut on Seppälästä, jotkut Anttilasta, Lindexistä, H&M jne. Joitain olen tehnyt itse ja osa on kirpparilta ja osa tuttujen vanhoja vaatteita.
Laita silmät kiinni, niin ei tarvitse katsoa meitä Suomi-tallukoita.
Vierailija kirjoitti:
EMP
Mä tilaan miehelle vaatteet EMPistä. Siellä on tarpeeksi isoja kokoja, tavallisista kaupoista ei sille meinaa löytyä mitään. Muuten sille ostetaan vaatteita ulkomaan reissuilla.
Sen vuoksi meillä ei olekaan mitään muuta vaatekauppoja olemassa. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sä ap erotut paremmin joukosta gucceineen, chanelineen ja diorineen kun muilla on tokmanni/prisma/cittari-vaatteet 🤭
Ja mitään välimuotojahan ei ole? Kaikki markettien ulkopuolella on Chanelia. Jep.
Ei suomalaisille ainakaan, sen takia ei tiedetäkään omien markettirytkyjen ulkopuolelta mitään muita merkkejä 🤣 ja katukuva onkin sen näköinen, sukupuolettomia aikuisia muumeja taapertamassa
Onneksi sä et lukeudu edellämainittuihin Ja parasta huviahan on arvostella muita? Mä ostan vaatteeni halpapaikoista (en verkkokaupoista) koska muuhun ei oo varaa. Haluan myös työpaikkojen pysyvän täällä siksi en tilaa verkosta.
Suomalaisiakin verkkokauppoja on vaikka kuinka.
Jossain vaiheessa oltiin huolissaan että ostavat Temusta ja muista vastaavista.