Näistä suomalaiset ostavat vaatteensa: Prisma, Tokmanni, Citymarket
Kaupan liiton uusi tutkimus. Ei yllätä kyllä yhtään, kun katsoo ympärilleen. Huonosti istuvia, löysiä, huonolaatuisia ryysyjä. Pääasia, että ovat mukavia päällä. Mutta kauniitkin vaatteet voivat olla mukavia päällä, kunhan ostaa oikeaa kokoa!
Kommentit (47)
Kuvaa hyvin suomea tosin odotin, että lidl olisi ollut ensimmäisenä
Minä ostan tori.fi ja SPR Kontista.
Ei ole tullut ostettua enää vuosiin marketista kun nettiostaminen on helpottunut eli on mitat ja materiaalitiedot ym esillä. Ostan oikeastaan vain suomaissuunnittelijoiden vaatteita, osa Suomessa tehtyä, ihan kannatuksen vuoksi. Merkkejä / verkkokauppoja joista ostan: Nouki, FeelK, Alpa, Versonpuoti, Ommellinen, Kaiko, Niinmun, Ruukin Kehräämö ja Aarre tulee nyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Pienessä kaupungissa ei ole paljon vaihtoehtoja. Tokmannilta olen löytänyt tosi hyvin sopivia housuja. Cittarilla on hyviä peruspaitoja.
Minulle vaatteiden istuvuus on tärkeämpi kuin niiden merkki, vaikkakin joillain merkeillä on minulle hyvin sopivia malleja. Kirppikseltä bongailen Andiataa, Peak Performancea, Masaita, Levistä. Pienen vauvan äitinä ei kauheasti viitsi sijoittaa vaatteisiin, kun niiden päälle kuitenkin puklataan kohta.
Ostan myös vaatteeni käytettynä. Olen päiväkodissa töissä ja vaatteet saa pestä jokaisen päivän päätteeksi. Joten vaihtovaatetta pitää olla reilusti. Tori.fi olen ostanut vaatepaketteja niin edullisesti pääsee ja ovat oikein passeleita töihin.
Vierailija kirjoitti:
Bypias🤣
Sitä kallista rättiä? 😳
Juu, tunnustan, ostin kerran seitkytluvulla yhden paitapuseeron Cittarista, se taitaakin olla ainoa kerta, jos sukkia ja alkkareita ei lasketa.