Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näistä suomalaiset ostavat vaatteensa: Prisma, Tokmanni, Citymarket

Vierailija
25.06.2026 |

Kaupan liiton uusi tutkimus. Ei yllätä kyllä yhtään, kun katsoo ympärilleen. Huonosti istuvia, löysiä, huonolaatuisia ryysyjä. Pääasia, että ovat mukavia päällä. Mutta kauniitkin vaatteet voivat olla mukavia päällä, kunhan ostaa oikeaa kokoa!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tunnustan, ostin kerran seitkytluvulla yhden paitapuseeron Cittarista, se taitaakin olla ainoa kerta, jos sukkia ja alkkareita ei lasketa.

Vierailija
42/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa hyvin suomea tosin odotin, että lidl olisi ollut ensimmäisenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan tori.fi ja SPR Kontista.

Vierailija
44/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut ostettua enää vuosiin marketista kun nettiostaminen on helpottunut eli on mitat ja materiaalitiedot ym esillä. Ostan oikeastaan vain suomaissuunnittelijoiden vaatteita, osa Suomessa tehtyä, ihan kannatuksen vuoksi. Merkkejä / verkkokauppoja joista ostan: Nouki, FeelK, Alpa, Versonpuoti, Ommellinen, Kaiko, Niinmun, Ruukin Kehräämö ja  Aarre tulee nyt mieleen.

Vierailija
45/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienessä kaupungissa ei ole paljon vaihtoehtoja. Tokmannilta olen löytänyt tosi hyvin sopivia housuja. Cittarilla on hyviä peruspaitoja.

 

Minulle vaatteiden istuvuus on tärkeämpi kuin niiden merkki, vaikkakin joillain merkeillä on minulle hyvin sopivia malleja. Kirppikseltä bongailen Andiataa, Peak Performancea, Masaita, Levistä. Pienen vauvan äitinä ei kauheasti viitsi sijoittaa vaatteisiin, kun niiden päälle kuitenkin puklataan kohta.

Ostan myös vaatteeni käytettynä. Olen päiväkodissa töissä ja vaatteet saa pestä jokaisen päivän päätteeksi. Joten vaihtovaatetta pitää olla reilusti. Tori.fi olen ostanut vaatepaketteja niin edullisesti pääsee ja ovat oikein passeleita töihin.

Vierailija
46/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bypias🤣

Sitä kallista rättiä? 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ulkonäöllä turha panostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän