Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näistä suomalaiset ostavat vaatteensa: Prisma, Tokmanni, Citymarket

Vierailija
25.06.2026 |

Kaupan liiton uusi tutkimus. Ei yllätä kyllä yhtään, kun katsoo ympärilleen. Huonosti istuvia, löysiä, huonolaatuisia ryysyjä. Pääasia, että ovat mukavia päällä. Mutta kauniitkin vaatteet voivat olla mukavia päällä, kunhan ostaa oikeaa kokoa!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevintä ostaa edullisesti Tokmannilta, Cittarista, Prismasta, Halpa-Hallista. Haluan sovittaa vaatteen ennen ostamista. Sen takia en koskaan tilaa netistä kun ei tiedä taivas varjele mitä sieltä tulee..Plus nettikatalogeissa kuvassa se vaate ei ole ihan just kuin todellisuudessa. En jaksaisi palautusrumpaa.

Näin yli viisikymppisenä ei tarvitse olla trendikäs muodin edelläkävijä. Tavalliset tilanteeseen sopivat  käyttövaatteet riittää mun arkeen ja juhlaan. 

Vierailija
22/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa vaatteet on helposti saatavilla eivätkä maksa maltaita. Ja taas, määrittele kaunis vaate? Se, mikä sinusta on kaunista ei välttämättä ole sitä minusta. En kyllä juurikaan ostele vaatteita vaan teen itse, niin saan juuri niin oman näköisiä vaatteita kuin haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumathan ne vaatteilla koreilee

Vierailija
24/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta saa aika hyvälaatuisia puuvillaisia t-paitoja ja urheiluvaatteita.

Vierailija
25/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on kerääntynyt sen verran vaatteita, että nyt eläköityessä ei tarvitse juuri mitään ostaa, kokeintaan sukkia ja alkkareita.

Vaate  on yleensä aika tarpeeseen suunniteltu, eli niissä on  kaksi  hihaa tai tai lahjetta, joten voi käyttää vuosia samaa vaatetta muodin muutoksista riippumatta.,

Vierailija
26/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä kaupungissa ei ole paljon vaihtoehtoja. Tokmannilta olen löytänyt tosi hyvin sopivia housuja. Cittarilla on hyviä peruspaitoja.

 

Minulle vaatteiden istuvuus on tärkeämpi kuin niiden merkki, vaikkakin joillain merkeillä on minulle hyvin sopivia malleja. Kirppikseltä bongailen Andiataa, Peak Performancea, Masaita, Levistä. Pienen vauvan äitinä ei kauheasti viitsi sijoittaa vaatteisiin, kun niiden päälle kuitenkin puklataan kohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan cellbesistä koska kokoja enemmän pulskille.

Minä tilasin myös sieltä vaatteita ja kodintekstiilejä kun olin muhkeampi. Siihen aikaan laatu oli hyvä ja tarjouksia oli paljon. Siihen aikaan oli paljon luonnonkuituisia tuotteita. Olen ostanut sieltä muun muassa Ukrainassa kudotut 100% villaa olevat villahuovat kotiini.

Vierailija
28/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, että Tokmanni myisi halvemmalla kuin Zalando. Molemmista irtoaa tennarit viidellä kympillä. Mutta suomalaiset ei halua pukea mitään mikä herättää huomiota, tai on yhtään hienompi. Siksi Pertti mieluummin ostaa House -merkkiset perustennarit 49,90€ Tokmannilta, kuin Vansin tennarit Zalandolta 54,90€. Ja tilaamisestakaan se siis ei ole kiinni. Sama Pertti temuttas kulli punaisena autokrääsää illat läpeensä. Mutta ei sitä vain sovi olla liian fiini. Mitä naapurin Markokin ajattelisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miehille ainakaan ole oikein vaihtoehtoja. On Dressman ja H&M ja urheiluliikkeet. Joku kallis pukuliike, mutta ei laadukasta vaateliikettä missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä