Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei saa aikaiseksi aamupalaa lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Pyysin että hoitaa asian mutta on autotallissa ja lapset koira ruokkimatta. On kuin olisi aikuinen pikkulapsi perheessä.

Kommentit (42)

1/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en saa aamupalaa aikaiseksi ittelleni 😅

Vierailija
2/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän syö itse? Samalla kun leikkaa leipää itselleen, luulisi, että voisi leikata pari palaa lapsillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ja mä en saa aamupalaa aikaiseksi ittelleni 😅

Mä sain nyt kahden tunnin hereilläolon jälkeen :D tälle päivälle ei ole kun 4 tuntia töitä, jotka saan suorittaa kun huvittaa. Vaarallista tällainen liukuva aika, mutta nyt alkaa olla puuro masussa ja voin lähteä aloittelemaan. Silti olen hyvissä ajoin kotona.

Vierailija
4/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pysty tekemään aamuaista lapsille koska olen juovukssa mies ei välitä lapsista ainoastaan niitten tekemisestä tykkää 

Vierailija
5/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä makaat palstalla

Vierailija
6/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo haukkuu miestään kun ei itse hoida äidin roolia...

Vierailija
8/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan voi tehdä valmiiksi illalla, juustot höylättynä, tomaatit, kurkut, ym ja leivät voideltuina.  Jokaiselle oma eväsrasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".

Vierailija
10/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".

Sulla ei varmastikaan ole juuri kavereita? Miksi muuten kutsut iltapalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".

Sulla ei varmastikaan ole juuri kavereita? Miksi muuten kutsut iltapalaa?

Mikä se on?

Vierailija
12/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies juo aamulla mustaa kahvia ja vetää sätkän päälle. Aamupalat on homoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala on ihan turha. Kersoille kupit kahvia ja päivän viettoon.

Vierailija
14/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa, että en tuollaisen miehen kanssa olisi edes lähtenyt niitä lapsia tekemään. Vaikka oma exäni osasi olla hankala, hoiti se lapset kuin vettä vaan, aikuinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".

Sulla ei varmastikaan ole juuri kavereita? Miksi muuten kutsut iltapalaa?

Mikä se on?

Sinullahan on selkeästi joku laite, jossa on internet-yhteys. Jos törmäät sanaan, joka on sinulle tuntematon, voit kokeilla hakea jollain hakukoneella. Voit kokeilla vaikkapa nyt. Tiedätkö, mitä tarkoittaa hakukone?

Vierailija
16/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupalan voi tehdä valmiiksi illalla, juustot höylättynä, tomaatit, kurkut, ym ja leivät voideltuina.  Jokaiselle oma eväsrasia.

Niin, mies voi laittaa illalla valmiiksi, jos ei aamulla jaksa tehdä aamiaista. Eikun...

Vierailija
17/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapset tekee. Miehelläsi on tärkeitä tehtäviä siellä autotallissa. Ette mee häiritsemään 

Vierailija
18/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsi osaa itse otaa leipää kaapista ja laittaa haluamaansa sen päälle? Aika avutonta lasta olet kasvattamassa.

Vierailija
19/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä emäntä harrastaa tota. Kun on lomalla lasten kanssa.  Tosin se ei mee autotalliin vaan parvekkeelle piiloon  lukemaan kirjaa. Onneksi on työhuone itsellä niin ei muksujen älämölö pyjamissa häiritse klo 1100--> 

 

Toisaalta. Mikäs kiire sitä lomaillessa olisi. Ja sitä varten meillä on riittävän iso OKT 

Vierailija
20/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies huolehtii että kaikilla on jatkuvasti ruokaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän