Lue keskustelun säännöt.
Lomakohteessa vielä illalla +29, menisinkö mereen uimaan?
Kommentit (5)
Kyllä sinun lomallakin kannattaa vaan jatkaa tällä luusereiden palstalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja Varo niitä hopeapallopää kaloja. Syövät uimarin kädestä ja jalasta. Miesuimareilla saattaa mennä kalutkin pallopää kitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinun lomallakin kannattaa vaan jatkaa tällä luusereiden palstalla.
Olen nyt täällä höyry saunassa. Tosi mahtavat höyryt, ei näe kun kymmenen senttiä eteen.
Menisin jos olis auringonlasku, nyt taitaa olla ohi lomakohteissa.