Kysymys siitä mitä naiset ajattelevat toistensa ulkonäöstä
Pitääkö tulkita niin, että naiset ovat ystävällisiä niille naisille, joita eivät pidä ulkonäöllisesti uhkana itselleen? Ja sitten ilkeillään niille naisille, joilla saattaisi olla enemmän menekkiä miesten kanssa.
Kommentit (101)
Lähes kaikille ystävällisiä edessäpäin, kauniimmat ja menestyneemmät saavat puukkoa selkään takanapäin
Joo, noin se menee sellaisten naisten keskuudessa jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta. Meidän normaalien naisten keskuudessa lähinnä kehutaan toisen tyyliä/hiuksia jne. jos se on soveliasta tai ei kiinnitetä asiaan sen suurempaa huomiota.
Ei aina. Joskus naiset saattavat ”nuoleskella” sellaista hyvännäköistä naista, jonka tietävät olevan heidän yläpuolellaan ja josta he saattavat hyötyä. Sen sijaan hyvännäköinen nainen, joka on kiusaajien alapuolella, mutta yrittää olla kiusaajien vertainen, tulee tallotuksi ja pahasti.
En yleensä ajattele yhtään mitään, joskus jos jotain on todella rumasti leikelty tai paranneltu, saatan ajatella miksi kaunis ihminen on vapaaehtoisesti mennyt turmelemaan ulkonäkönsä lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, noin se menee sellaisten naisten keskuudessa jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta. Meidän normaalien naisten keskuudessa lähinnä kehutaan toisen tyyliä/hiuksia jne. jos se on soveliasta tai ei kiinnitetä asiaan sen suurempaa huomiota.
Noita naisia tuntuu olevan aika paljon, jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta.
Ei. Useimpien naisten pakkomielteenä ei ole miehet. Joillain toki on, mutta he ovat poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, noin se menee sellaisten naisten keskuudessa jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta. Meidän normaalien naisten keskuudessa lähinnä kehutaan toisen tyyliä/hiuksia jne. jos se on soveliasta tai ei kiinnitetä asiaan sen suurempaa huomiota.
Noita naisia tuntuu olevan aika paljon, jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta.
Varmasti siltä tuntuu, jos ei tunne naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, noin se menee sellaisten naisten keskuudessa jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta. Meidän normaalien naisten keskuudessa lähinnä kehutaan toisen tyyliä/hiuksia jne. jos se on soveliasta tai ei kiinnitetä asiaan sen suurempaa huomiota.
Noita naisia tuntuu olevan aika paljon, jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta.
Huono itsetunto ja omanarvontunto. Terveitsetuntoinen ja normaali nainen tietää olevansa riittävä miesten huomiosta huolimatta.
Olen visuaalinen ihminen ja nautin katsella kauniita ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Rumia ihmisiä en ole vielä koskaan nähnytkään, paitsi luonteeltaan.
höpö höpö. Kohtelen kaikkia asiallisesti, ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Annan tietysti takaisin, jos joku on ihmisperze minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikille ystävällisiä edessäpäin, kauniimmat ja menestyneemmät saavat puukkoa selkään takanapäin
VAIN SIVITYMÄTTÖMÄT MOUKAT ARVOSTELEE MUIDEN ULKONÄKÖÄ YM.. ULKONÄKÖ SAADAAN SYNTYMÄSSÄ. SEN FIKSUT HUOMIOI JA ANTAA IHMISTEN OLLA JA ELÄÄ RAUSSA ELÄMÄÄNSÄ. 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
Jokainen ulkonäöstä arvosteleva on katkera, kateellinen sivistymätön . Tämä pitää paikkansa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, noin se menee sellaisten naisten keskuudessa jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta. Meidän normaalien naisten keskuudessa lähinnä kehutaan toisen tyyliä/hiuksia jne. jos se on soveliasta tai ei kiinnitetä asiaan sen suurempaa huomiota.
Noita naisia tuntuu olevan aika paljon, jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta.
Ei ole. Älä yleistä. Nykyään vielä vähemmän naiset mitään vakitusta suhdetta edes kaipaa. Itse meikkaan omaksi ilokseni.. niinkuin pukeutuminenkin.
Pidän naiskauneudesta enkä todellakaan ilkeile muille ulkonäön takia. Yleensä naisista löytyy aina ulkoisesti jotain miellyttäviä piirteitä. Sisäisesti saattaa olla täysin eri tilanne ja sen myötä nainen alkaa sitten näyttää inhottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikille ystävällisiä edessäpäin, kauniimmat ja menestyneemmät saavat puukkoa selkään takanapäin
Nehän ovat vain kateellisia sivistymättömiä heikolla omanarvotunnolla ehkä omasta olemuksesta, omaisuudesta ym.. Tuommoset jätän omaan arvoonsa , niinkui pienten lasten taitamaton kielenkäyttö. 🌺
Ei naiset ajattele toisten naisten ulkonäköä. Ainakaan suurin osa. Ehkä jotkut pöntöt ovat kateellisia kauniille naisille tai kohtelevat rumempia naisia huonommin, mutta tämä ei liity sukupuoleen vaan huonoon luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, noin se menee sellaisten naisten keskuudessa jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta. Meidän normaalien naisten keskuudessa lähinnä kehutaan toisen tyyliä/hiuksia jne. jos se on soveliasta tai ei kiinnitetä asiaan sen suurempaa huomiota.
Noita naisia tuntuu olevan aika paljon, jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta.
Huono itsetunto ja omanarvontunto. Terveitsetuntoinen ja normaali nainen tietää olevansa riittävä miesten huomiosta huolimatta.
Näin minäkin uskon ja uskon, että tuo miesten huomion kautta määrittyminen on vanhempien (50+) ikäluokkien ongelma. Nuoremmat eivät enää nakkaa paskaakaan miesten huomioista.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ulkonäöstä arvosteleva on katkera, kateellinen sivistymätön . Tämä pitää paikkansa .
Siksi niitä palstalla kutsutaan moukiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, noin se menee sellaisten naisten keskuudessa jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta. Meidän normaalien naisten keskuudessa lähinnä kehutaan toisen tyyliä/hiuksia jne. jos se on soveliasta tai ei kiinnitetä asiaan sen suurempaa huomiota.
Noita naisia tuntuu olevan aika paljon, jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta.
Huono itsetunto ja omanarvontunto. Terveitsetuntoinen ja normaali nainen tietää olevansa riittävä miesten huomiosta huolimatta.
Näin minäkin uskon ja uskon, että tuo miesten huomion kautta määrittyminen on vanhempien (50+) ikäluokkien ongelma. Nuoremmat eivät enää nakkaa paskaakaan miesten huomioista.
Tämähän on aivan paskapuhetta, jos on tarpeeksi suosittu nainen miesten keskuudessa niin kyllä sieltä naiset alkavat nimittelemään ties miksi pick me-naiseksi vähintään selän takana. Ei tuollaiset hierarkiat ole kadonnut minnekään vaikka mediassa hehkutetaan jotain naisten keskinäistä solidaarisuutta. Jos olet selkeästi menestyneempi, varakkaampi ja miesten keskuudessa suositumpi niin kateellisia löytyy takuulla joka ikäluokasta.
Ei.