Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys siitä mitä naiset ajattelevat toistensa ulkonäöstä

Vierailija
24.06.2026 |

Pitääkö tulkita niin, että naiset ovat ystävällisiä niille naisille, joita eivät pidä ulkonäöllisesti uhkana itselleen? Ja sitten ilkeillään niille naisille, joilla saattaisi olla enemmän menekkiä miesten kanssa.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostele naisten ulkonäöt. Miesten kiinnostaa, erityisesti kivannäköisten.

Vierailija
62/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut kesällä että musliminaiset tuijottavat tuomitse asti jos pukeutunut niin että paljasta ihoa näkyy vähänkin polven yläpuolelta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodista asti läpi alakoulun, yläkoulun, lukion, yliopiston ja työelämän toistunut samanlainen kuvio joka paikassa:  kimpussani pyörii poika/mies ja muut tytöt/naiset hänen kimpussaan. Itse olen välinpitämätön ja vetäydyn pois tästä elukkakäytöksen draamasta omiin oloihini, mutta joudun silti näiden tyttöjen/naisten kiusaamaksi.

Vierailija
64/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut kesällä että musliminaiset tuijottavat tuomitse asti jos pukeutunut niin että paljasta ihoa näkyy vähänkin polven yläpuolelta

 

Ei kannata välittää, vaan hymyillä onnellisesti leuka pystyssä.

Itsekin olen törmännyt shortseissa lenkkeillessäni siihen, että kaavutetun naisen kanssa kävelevä mussslimimies tuijottaa vihaisesti jalkojani :D En todellakaan välitä, menisivät helvetttiin mun lenkkireiteiltä jos ahdistaa. Maailmassa on aika monta mussslimimaata, ei ole mikään pakko olla Suomessa tai Euroopassa ylipäätään.

Ei piiruakaan periksi moisille.

Vierailija
65/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut kesällä että musliminaiset tuijottavat tuomitse asti jos pukeutunut niin että paljasta ihoa näkyy vähänkin polven yläpuolelta

Tämän huomasin minäkin, kun matkustin muslimimaassa. Sieltä huivin välistä tuli todella ilkeitä katseita. 

Vierailija
66/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodista asti läpi alakoulun, yläkoulun, lukion, yliopiston ja työelämän toistunut samanlainen kuvio joka paikassa:  kimpussani pyörii poika/mies ja muut tytöt/naiset hänen kimpussaan. Itse olen välinpitämätön ja vetäydyn pois tästä elukkakäytöksen draamasta omiin oloihini, mutta joudun silti näiden tyttöjen/naisten kiusaamaksi.

 

 

Olet ehkä nätti hissukka, sun pitäisi olla alfa niin ne miehen huomiota janoavat betapörrääjät nöyrtyisi edessäsi xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostele naisten ulkonäöt. Miesten kiinnostaa, erityisesti kivannäköisten.

Entä jos se kivannänöinen mies antaakin huomiota toiselle naiselle? Mitä ajattelet tästä naisesta?

Vierailija
68/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla oli eilen fitnesspimu jolla selvästi silikonitissit ja yläosa pelkkä bikiniyläosa tiukkoja treenitrikoita unohtamatta. Kuntosalilla muut naiset vilkuilivat kokoajan. Osa vaivaantuneena ja osa kateellisena. Oli hauska seurata sivusta 😅

 

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaterauhaa ei ole. Aina on väärin pukeutunut. On tunikaa tai persepöksyjä. Tukka liian pitkä tai ikää liikaa. Todellinen työmaa tunteille ja ajatuksille 😂.  

Vierailija
70/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomannut kesällä että musliminaiset tuijottavat tuomitse asti jos pukeutunut niin että paljasta ihoa näkyy vähänkin polven yläpuolelta

Tämän huomasin minäkin, kun matkustin muslimimaassa. Sieltä huivin välistä tuli todella ilkeitä katseita. 

 

 

Niillä on todella rumia ajatuksia länkkärinaisista, ja vertaavat meitä ihan perus länkkärinaisia OnlyFans-tuottajiin, pornomalleihin jne. 

Jengi ei ehkä tajuakaan miten aivopestyjä ne on, ja pitävät länsimaalaisittain pukeutunutta -eli ei-kaavutettua- naista "sex meatina" ja yleisenä hyödykkeenä jne. Niitä siis tuskin kiinnostaa kasvattaa poikiansa olemaan raiskaamatta. :D 

HUVITTAVINTA on, että normaali länkkärimies "laskee katseensa" eikä häiriköi naisia male gazeellaan, vaikka ei ole edes millään tapaa uskonnollinen :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilla oli eilen fitnesspimu jolla selvästi silikonitissit ja yläosa pelkkä bikiniyläosa tiukkoja treenitrikoita unohtamatta. Kuntosalilla muut naiset vilkuilivat kokoajan. Osa vaivaantuneena ja osa kateellisena. Oli hauska seurata sivusta 😅

 

M39

Osa saattoi myös tykätä naisista.

Vierailija
72/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilla oli eilen fitnesspimu jolla selvästi silikonitissit ja yläosa pelkkä bikiniyläosa tiukkoja treenitrikoita unohtamatta. Kuntosalilla muut naiset vilkuilivat kokoajan. Osa vaivaantuneena ja osa kateellisena. Oli hauska seurata sivusta 😅

 

M39

Tai ihastelivat? Itsekin naisena ihastelen muita naisia, tosin yritän olla tuijottamatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaavat tavallisesti aidosti kaunista naista. Sellainen hieman keskivertoa nätimpi taas on pidetty. Mutta ei saa olla liian kaunis. 

Mä luulen, että naiset vihaavat sellaista naista, joka on miesten mielestä seksikäs.

 

 

Mä taas luulen, että naiset ei lähtökohtaisesti vihaa yhtään ketään naista. Viha on muutenkin aika voimakas sana, ja jos jotain naista joskus harmittaa/ärsyttää/ahdistaa/kadehdituttaa kun joku toinen saa enemmän huomiota kuin hän, niin se on vielä aika kaukana mistään vihasta tai kieroilusta.

Kyllähän maailmaan tunteita mahtuu, useimmat tulee ja menee eikä jää meihin asumaan. 

Vierailija
74/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostele naisten ulkonäöt. Miesten kiinnostaa, erityisesti kivannäköisten.

Entä jos se kivannänöinen mies antaakin huomiota toiselle naiselle? Mitä ajattelet tästä naisesta?

En mtn. Lucky girl? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen ajatus. Yksikään kavereistani ei tykkää sellaisista miehistä, kuin minä. Emme kilpaile samojen miesten huomiosta.

Entä jos kilpailisitte? Alkaisiko sitten myrkky lentää puolin ja toisin.

Vierailija
76/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen ajatus. Yksikään kavereistani ei tykkää sellaisista miehistä, kuin minä. Emme kilpaile samojen miesten huomiosta.

Entä jos kilpailisitte? Alkaisiko sitten myrkky lentää puolin ja toisin.

 

 

Ei kai se myrkky mitään siinä auta, päinvastoin pitäisi alkaa oikein extrahyvikseksi ja energioita kiillottamaan :D

Vierailija
77/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen ajatus. Yksikään kavereistani ei tykkää sellaisista miehistä, kuin minä. Emme kilpaile samojen miesten huomiosta.

Entä jos kilpailisitte? Alkaisiko sitten myrkky lentää puolin ja toisin.

 

 

Ei kai se myrkky mitään siinä auta, päinvastoin pitäisi alkaa oikein extrahyvikseksi ja energioita kiillottamaan :D

 

 

 

👍

Vierailija
78/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, noin se menee sellaisten naisten keskuudessa jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta. Meidän normaalien naisten keskuudessa lähinnä kehutaan toisen tyyliä/hiuksia jne. jos se on soveliasta tai ei kiinnitetä asiaan sen suurempaa huomiota.

Noita naisia tuntuu olevan aika paljon, jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta.

Huono itsetunto ja omanarvontunto. Terveitsetuntoinen ja normaali nainen tietää olevansa riittävä miesten huomiosta huolimatta.

Näin minäkin uskon ja uskon, että tuo miesten huomion kautta määrittyminen on vanhempien (50+) ikäluokkien ongelma. Nuoremmat eivät enää nakkaa paskaakaan miesten huomioista. 

Tämähän on aivan paskapuhetta, jos on tarpeeksi suosittu nainen miesten keskuudessa niin kyllä sieltä naiset alkavat nimittelemään ties miksi pick me-naiseksi vähintään selän takana. Ei tuollaiset hierarkiat ole kadonnut minnekään vaikka mediassa hehkutetaan jotain naisten keskinäistä solidaarisuutta. Jos olet selkeästi menestyneempi, varakkaampi ja miesten keskuudessa suositumpi niin kateellisia löytyy takuulla joka ikäluokasta.

Huoh, ei.

Ylipäätään naiset eivät hahmota maailmaa hierakkisesti, se on miesten piirre. Miesten organisaatioissa kuten armeija ääriesimerkkinä, on aina selkeä hierarkia. Miehet rakastavat hierarkioita ja tasoja ja siksi projisoivat niitä naisiinkin.

Sellainen on kuitenkin vierasta naisille, naisvaltaiset orhanisaatiot eivät ole hierarkkisia vaan perustuvat yhteistyöhön. Tämä on ihan tieteellinen antropologinen tutkimushavainto.

Lisäksi naisten elämä ei pyöri miesten ympärillä, mitä miehet eivät pysty hahmottamaan, koska miesten koko hereilläoloaika tuntuu pyörivän naisten tavoittelun ympärillä.

Vierailija
79/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilla oli eilen fitnesspimu jolla selvästi silikonitissit ja yläosa pelkkä bikiniyläosa tiukkoja treenitrikoita unohtamatta. Kuntosalilla muut naiset vilkuilivat kokoajan. Osa vaivaantuneena ja osa kateellisena. Oli hauska seurata sivusta 😅

 

M39

 

 

Ööh ei ehkä tarkoitettu mitään selkeätä silari-fitness-tyyppiä ketjussa kun puhutaan kauniista naisista

Vierailija
80/100 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, noin se menee sellaisten naisten keskuudessa jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta. Meidän normaalien naisten keskuudessa lähinnä kehutaan toisen tyyliä/hiuksia jne. jos se on soveliasta tai ei kiinnitetä asiaan sen suurempaa huomiota.

Noita naisia tuntuu olevan aika paljon, jotka määrittelevät itsensä miesten huomion kautta.

Huono itsetunto ja omanarvontunto. Terveitsetuntoinen ja normaali nainen tietää olevansa riittävä miesten huomiosta huolimatta.

Näin minäkin uskon ja uskon, että tuo miesten huomion kautta määrittyminen on vanhempien (50+) ikäluokkien ongelma. Nuoremmat eivät enää nakkaa paskaakaan miesten huomioista. 

Tämähän on aivan paskapuhetta, jos on tarpeeksi suosittu nainen miesten keskuudessa niin kyllä sieltä naiset alkavat nimittelemään ties miksi pick me-naiseksi vähintään selän takana. Ei tuollaiset hierarkiat ole kadonnut minnekään vaikka mediassa hehkutetaan jotain naisten keskinäistä solidaarisuutta. Jos olet selkeästi menestyneempi, varakkaampi ja miesten keskuudessa suositumpi niin kateellisia löytyy takuulla joka ikäluokasta.

Huoh, ei.

Ylipäätään naiset eivät hahmota maailmaa hierakkisesti, se on miesten piirre. Miesten organisaatioissa kuten armeija ääriesimerkkinä, on aina selkeä hierarkia. Miehet rakastavat hierarkioita ja tasoja ja siksi projisoivat niitä naisiinkin.

Sellainen on kuitenkin vierasta naisille, naisvaltaiset orhanisaatiot eivät ole hierarkkisia vaan perustuvat yhteistyöhön. Tämä on ihan tieteellinen antropologinen tutkimushavainto.

Lisäksi naisten elämä ei pyöri miesten ympärillä, mitä miehet eivät pysty hahmottamaan, koska miesten koko hereilläoloaika tuntuu pyörivän naisten tavoittelun ympärillä.

Tämä. Hoitoala ei ole hierarkinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi