Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kysymys siitä mitä naiset ajattelevat toistensa ulkonäöstä
24.06.2026 |
Pitääkö tulkita niin, että naiset ovat ystävällisiä niille naisille, joita eivät pidä ulkonäöllisesti uhkana itselleen? Ja sitten ilkeillään niille naisille, joilla saattaisi olla enemmän menekkiä miesten kanssa.
Kommentit (101)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hmm yritän kaivella mikä oli se random-somenainen jota Facebookin feed tarjoili minulle hiljattain, siinä siis juuri sellainen keinotekoisen näköinen nainen luuli olevansa kovinkin kaunis ja kateuden kohde. Videoi jotain selvästi päihdeongelmaista naista Helsingissä, ja syytti sekavaa naista kateudesta tuon sekopäisen filmaajan "kauneutta" kohtaan.
Videossa pisti silmään, että sekopääfeikki itse provosoi päihdeongelmaista naista, ja päihdeongelmainen nainen näytti olevan tilastaan huolimatta luonnonkauniimpi kuin se itseään kadehdittavan kauniiksi luuleva some-eläin :D
Juuri sellaisten ja sen tyylisten naisten olen ajatellutkin elävän tuollaisissa harhoissa, että muut olisivat heille "kateellisia" jostain kuvitellusta "kauneudesta". Luonnehäiriö siis. Oisko ollut joku BelleBarbie tms.?