Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku satunnainen kohtaaminen jäänyt vaivaamaan niin että sen muistaa vuosien jälkeen?

Vierailija
24.06.2026 |

Siis esim. niin että miettii olisiko pitänyt toimia toisin mutta se on jo myöhäistä?

Itse muistan kun samassa urheiluharrastuksessa oli nainen jolla piti olla kyyti kotiin naispuoliselta kaveriltaan samasta harrastuksesta mutta tämä oli äkillisesti sairastunut. Oli jo aika myöhä ja minä sanoin naiselle että voin hyvin heittää hänet kotiin kun olen menossa vähän samaan suuntaan. Vähän ihmettelin kun nainen oli jotenkin vähän vaikeana vaikka oli aina ennen ollut ihan ystävällinen mutta suostui kuitenkin. Olimme kuitenkin ihan kohtuullisen tuttuja vuosien ajalta joten tuon ei olisi pitänyt olla mitenkään ihmeellistä.

Nainen muuttui vielä sen hiljaisemmaksi mitä lähemmäs kotiaan pääsimme. Lopulta vähän ennen kuin olimme perillä hän melkein huusi että "voit jättää minut tähän". Sitten hän hyppäsi autosta ja suunnilleen juoksi pois läheiseen metsikköön.

Vieläkin mietin että mikä hänen kodissaan oli vikana kun en voinut sinne saakka ajaa. Oliko siellä joku äärimmäisen mustasukkainen mies vai koti muuten jotenkin hävettävä? Tuota naista en koskaan enää nähnyt joten en voinut kysyäkään että onko kaikki ihan kunnossa.

 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi