Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiklubi baarilla on huono business??

Vierailija
24.06.2026 |

Mielenkiintoisia tuloslukemia tarjoilee Suomen asiakastieto.

Yleensä baarin liiketoiminta lähtee käyntiin parin tappiovuoden jälkeen mutta nyt näemme täysin päinvastaisen kehityksen.

Toki liikevaihto kasvoi hieman 7 % , mutta liiketappio kasvoikin edellisestä tilikaudesta  -46% ollen huimaavat 418000 Euroa.

 Yhtä karua kertomaa on tuo liikevoittoprosentin  vajoaminen edellisvuodesta -37%. 

Kokonaistappioiden ollessa -77 % liikevoitosta vuodelta 2025 ja omavaraisuusasteen peräti  -609 % voi vain onnitella Anteroa  hyvästä suorituksesta?

 

Voittoa tuottavana investointina  seksiklubia lienee siis hankala myydä?

Vuosikausien tappiot kertovat karulla tavalla paljonko lainarahaa on poltettu ollakseen joku ns. kova nimi..

 

Tästä herääkin kysymys onko  juuri tämän klubin liikeidea toteutuksineen loppuun asti harkittua?

Vaihtoehtoja on ja kenties he tekevät asioita toisin ,,,

 

 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on yksittäistapaus

Vierailija
2/2 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on yksittäistapaus

Miljoonan tappiot...  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi