Olenko ainut jonka mielestä naisen liian kapea vyötärö on luonnoton ja ruma?
Olenkohan ainut nainen joka ei halua itselleen mahdollisimman kapeaa vyötäröä ,eikä pidä sitä millään tavalla edes kaunistavana piirtenä?
Jotenkin miellän sen jopa oudoksi ja luonnottomaksi.
Kommentit (18)
Laita kuvaesimerkki liian kapeasta!
Tarkoitatko absoluuttisesti erittäin pientä lukemaa vai lantioon ja rintoihin suhteutettuna?
Laihalla naisella alle 60cm. näyttää mielestäni ihan sopusutaiselta.
Vyötärö on naisen kaunistus. Pahinta vanhenemisessa on sen menetys
Olet ainoa. Oikea estetiikan autiomaa olet, jos se sinun mielestäsi näyttää rumalta.
Hyvä mittasuhde taisi olla esim. Marilynillä. Hänen rintansahan teipattiin, ja tietyistä kuvasarjoista näkee, etteivät ne kovin suuret olleet. Mutta lantio oli luustoltaan leveähkö ja peppu pyöreä. On sanottu että Marilynin vyötärö oli 30 cm lantiota kapeampi.
Et ole ainoa. Myös mun mielestä se näyttää oudolta, mutta tykkäänkin enemmän sporttisista ja vahvoista kehoista.
Suomalaisella sellaista harvoin on, joten näyttää oudolta. Monella ukrainalaisella taas olen nähnyt sitä ja niinpä heillä se näyttää normaalilta,a
ei ole outoa, on viehättävää. sellainen 56cm vyörätö ja 90-96cm lantio, niin sellaisessa muotoja nuolevassa tiukassa mekossa näyttää todella hyvältä
30 cm. on mielestäni liikaa eroa lantion ja vyötärön erossa, joten minäkään en hullun kapeasta vyötäröstä innostu.
Melko suora on ihanteeni. Kapea lantio ja hieman kavennusta vyötäröön.
Mistä se muuten johtuu että toisilla naisilla ei ole sellaista vaikka eivät olisi läskejä? jotenkin se vyötäröalue on leveämpi.
Vierailija kirjoitti:
ei ole outoa, on viehättävää. sellainen 56cm vyörätö ja 90-96cm lantio, niin sellaisessa muotoja nuolevassa tiukassa mekossa näyttää todella hyvältä
Ei ole naista, jolla on 96 cm. lantio ja 56 vyötärö.
Siis luomuna.
Ohuesta vyötäröstä on kiva pitää kiinni kun tuuppaa takaa
Vierailija kirjoitti:
Mistä se muuten johtuu että toisilla naisilla ei ole sellaista vaikka eivät olisi läskejä? jotenkin se vyötäröalue on leveämpi.
Olisko geneettinen vartalonmalli?
Idioottiko siellä kyselee?
Myös kova keskivartalon treeni suurentaa pystyjä lihaksia ja leventää vatsan aluetta.
Ei ole liian kapea jos ei ole alimpia kylkiluita poistettu.
Monilla naisilla vatsa on aivan liian iso?
Vierailija kirjoitti:
Ohuesta vyötäröstä on kiva pitää kiinni kun tuuppaa takaa
Tämä! Uuuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole outoa, on viehättävää. sellainen 56cm vyörätö ja 90-96cm lantio, niin sellaisessa muotoja nuolevassa tiukassa mekossa näyttää todella hyvältä
Ei ole naista, jolla on 96 cm. lantio ja 56 vyötärö.
Siis luomuna.
Hyvin voi olla. Mulla kapealanteisella ja leveävyötäröisellä mitat on 96 cm ja 68 cm, ja paremmalla ruumiinrakenteella varustetulla naisella voi helposti olla sen 10 cm kapeampi vyötärö kuin mulla.
Ap on homomies ja tykkää karhuista maanteiden levähdyspaikoilla.
Onhan se tosi naisellinen, sellainen tiimalasivartalo 90-60-90.