Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivutettava kaveruus, kun ei kiinnosta olla tekemisissä varattuja miehiä jahtaavan kanssa

Vierailija
23.06.2026 |

En tiedä miten edes luulin meillä olevan mitään yhteistä ihmisinä, jaettuja arvoja, periaatteita. Selkeästi ei ollutkaan.

 

Kun aloin tuntea häntä enemmän, tajusin hänen luonteessaan olevan häikkää pahasti. Ja kuvio menee niin, että hän muodostaa varattuna itse varatusta miehestä itselleen pakkomielteen, vaikkei varattu ole mitenkään ilmaissut kiinnostusta häntä kohtaan, ainakaan siinä mielessä. Sen kai voisi vielä ymmärtää, edes jotenkin, jos se varattu olisi aloitteellisesti hänen perässään, eli siihen sitten myöntyy. Mutta ei, ei todellakaan niin. Aikani seurasin menoa ja totesin että ei kiitos, ei tällaisen ihmisen seuraa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.

Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.

Vierailija
2/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipari pysyy liukkaana. Eikä tarvita hormoonihoitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.

Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.

Tuollainen käytös ei vaan ole ok.

Vierailija
4/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.

Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.

Tuollainen käytös ei vaan ole ok.

Itsehän varmaan siitä eniten kärsii. Tuskin kukaan haluaa itselleen mitään pakkomielteitä. 

Vierailija
5/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipari pysyy liukkaana. Eikä tarvita hormoonihoitoja.

Ihan pantavia miehiä on vapaalla jalallakin, ei sitä varten tarvitse pettäjien kanssa vehdata.

Vierailija
6/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harlekiini-Henrin päivän kolmas vai neljäs naisvihasatu?

Ap on se kellariin teljetty tollo, joka lukee mummonsa harlekiiniromaaneja ja tuhertaa tarinoita.

Kysymys kuuluu: miksi joku telkeää poikansa kellariin vuosikyjmmeniksi? Onko kyseessä ns. häpeällinen salaisuus eli suvussa rustattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitä kannata sen kanssa heilua sitten.

Vierailija
8/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.

Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.

Joillekin on helppoa olla moraaliltaan joustavia. Sellaiset viihtyvät varmasti keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoilkoon itsekseen vaan ja kärsiköön seurauksetkin itsekseen. Ei tuollaista tarvitse ymmärtää mitenkään. Et menetä heivaamisessaan yhtään mitään mainitsemisen arvoista, saatat jopa väistää eräänlaisen luodin itse. 

Vierailija
10/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö hän oikeasti vai onko se jotain mielikuvitusleikkiä?

Minulla olo hyvä parisuhde ja krmiaa niin kauan kuin itsellä jaksoi olla kiinnostusta ihastua miehiin yleensä. Kun se hävisi, näivetyin sisäisesti, niin koko parisuhde kuivui kokoon. Jos fantasiointi pitää ystävädi mielen virkeänä ja pitää yllä hänen naisellista ja seksuaalista identiteettiään, niin ei siitä ole haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipari pysyy liukkaana. Eikä tarvita hormoonihoitoja.

Ei jonkin luonnevikaisen pipari ja vointi kiinnosta, hyi helv.

Vierailija
12/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.

Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.

Joillekin on helppoa olla moraaliltaan joustavia. Sellaiset viihtyvät varmasti keskenään.

Epäilemättä noinkin.

En tiedä miten paljon se sopii tähän tilanteeseen. Eihän aloittaja kirjoittanut kaverinsa TEKEMISISTÄ mitään raskauttavaa. Vain sen, että hänelle syntyy pakkomielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.

Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.

Tuollainen käytös ei vaan ole ok.

Itsehän varmaan siitä eniten kärsii. Tuskin kukaan haluaa itselleen mitään pakkomielteitä. 

Kuule kyllä se kohdekin voi kärsiä! Mitäpä itse tykkäisit, jos joku jota et todellakaan halua, ei vaan tajua ja tyrkkyilee ja lässyttää? Se ei ole sukupuolesta kiinni, kun se on väärin.

Vierailija
14/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.

Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.

Tuollainen käytös ei vaan ole ok.

Itsehän varmaan siitä eniten kärsii. Tuskin kukaan haluaa itselleen mitään pakkomielteitä. 

Kuule kyllä se kohdekin voi kärsiä! Mitäpä itse tykkäisit, jos joku jota et todellakaan halua, ei vaan tajua ja tyrkkyilee ja lässyttää? Se ei ole sukupuolesta kiinni, kun se on väärin.

Varmasti olisi ikävää olla toisen tyrkytyksen kohteena, jos ei ole itse kiinnostunut. Ei ole mitään syytä kiistää sitä.

Kuitenkin, raskaimpia kokemuksia mitä itselläni on ollut, on juuri se, kun on toivottoman ihastunut johonkin mahdottomaan kohteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, voi sinua, voi sentään. Sinä, sinä, sinä. Ainakin minun, normi oikeudentajuisen ihmisen empatia ja ymmärrys kohdistuu varatulle ja hänen puolisolle, eikä todellakaan jollekin toisten parisuhteen ja onnen rikkomisesta haaveilevalle moraalittomalle narsistille, joka kärkkyy ja väijyy.

 

En noin muutenkaan arvosta varkaita, petollisia ihmisiä enkä valehtelijoita. Ja sen naisen omaa miestä säälin myös, jos ei tiedä mikä on naisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi