Keittiön tuolit ei mene kaupaksi torissa
Mikä mättää, kun ei liiku? Ihan on nykyaikaset modernit
Kommentit (24)
Kuinka vanhat, eli onko ne ollu sulla käytössä viikon vai vuosia? Mitä ehtoja on myymiseen? Onko pelkkä haku? Ja jos hinta on liian kova.
Ostan kyllä heti jos hinta miellyttää, myös paljon muutakin.
Jos ne on kunnon puuta eikä mitään Sotkan 90-luvun metalliputkihäkkyröitä hauraalla verkolla, niin varmasti ostajia löytyy.
Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.
Miksi halusit eroon??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.
Miksi halusit eroon??
Ei tarvittu seuraavassa asunnossa. Seuraavaan asuntoon tuli neljän hengen ruokapöytä.
Varastettu taas jostain . Yksi varasti parvekkeen kautta niin että paketti asuntoauto alla toinen heitti ulos . Ja yhdet varasteli ruokapöytiä . Kerrostalosta. Kromijalka tuoleja. Ja kun ne on varastettua ei niitä halua. Yhdet jäi kameraan kun virosta tullut mies varasti hotellin aulasta tuoleja ja laittoi myyntiin .
Artekin satulavyötuolit ainakin menee kaupaksi.
2 kpl on liian vähän. Väh 6 kpl pitäisi olla
Meiltä varastettiin 3 istuttava sohva siniharmaa . Se vaan leijui ulos asunnosta . Valkoinen pikkukuormuri tai asuntoauto näkyi pihalla käyneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.
Miksi halusit eroon??
Ei tarvittu seuraavassa asunnossa. Seuraavaan asuntoon tuli neljän hengen ruokapöytä.
Mikset laittanut varastoon jemmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vie hyväntekeväisyyskirppikselle.
Siellä on jotain happamia tukityöllistettyjä töissä joille ei kelpaa mikään
Kaupungin lähiöissä rosvot varasteli huumejengi. Kodinkoneita. Vaatetta . Sitten ne myy niitä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.
Miksi halusit eroon??
Ei tarvittu seuraavassa asunnossa. Seuraavaan asuntoon tuli neljän hengen ruokapöytä.
Mikset laittanut varastoon jemmaan?
Miksi pitäisi? Jos perhe kasvaa,niin mitä mä jemmaan pientä pöytää ja minne sitä säästelisin? Toteakseni vaan vuosien päästä, et varasto on täynnä romua mistä pitäisi päästä eroon.
Kyllä niitä on Viroon kuskattu varastettua !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.
Miksi halusit eroon??
Ei tarvittu seuraavassa asunnossa. Seuraavaan asuntoon tuli neljän hengen ruokapöytä.
Mikset laittanut varastoon jemmaan?
Miksi pitäisi? Jos perhe kasvaa,niin mitä mä jemmaan pientä pöytää ja minne sitä säästelisin? Toteakseni vaan vuosien päästä, et varasto on täynnä romua mistä pitäisi päästä eroon.
Annat lapsellesi kun muuttaa omilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.
Miksi halusit eroon??
Ei tarvittu seuraavassa asunnossa. Seuraavaan asuntoon tuli neljän hengen ruokapöytä.
Mikset laittanut varastoon jemmaan?
Kaikki voisi siis lopettaa itselleen turhien tavaroiden myymisen ja vaan jemmata niitä varastossa.
Laita kuva.