Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiön tuolit ei mene kaupaksi torissa

Vierailija
23.06.2026 |

Mikä mättää, kun ei liiku? Ihan on nykyaikaset modernit

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva.

Vierailija
2/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhat, eli onko ne ollu sulla käytössä viikon vai vuosia? Mitä ehtoja on myymiseen? Onko pelkkä haku? Ja jos hinta on liian kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kyllä heti jos hinta miellyttää, myös paljon muutakin.

Vierailija
4/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on kunnon puuta eikä mitään Sotkan 90-luvun metalliputkihäkkyröitä hauraalla verkolla, niin varmasti ostajia löytyy.

Vierailija
5/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hyväntekeväisyyskirppikselle. 

Vierailija
6/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kpl tuolei 30e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.

Vierailija
8/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.

Miksi halusit eroon??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.

Miksi halusit eroon??

Ei tarvittu seuraavassa asunnossa. Seuraavaan asuntoon tuli neljän hengen ruokapöytä.

Vierailija
10/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastettu taas jostain .  Yksi varasti parvekkeen kautta niin että paketti asuntoauto alla toinen heitti ulos . Ja yhdet varasteli ruokapöytiä . Kerrostalosta.  Kromijalka tuoleja.  Ja kun ne on varastettua ei niitä halua. Yhdet jäi kameraan kun virosta tullut mies varasti hotellin aulasta tuoleja ja laittoi myyntiin . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artekin satulavyötuolit ainakin menee kaupaksi.

Vierailija
12/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kpl on liian vähän. Väh 6 kpl pitäisi olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä varastettiin 3 istuttava sohva siniharmaa .  Se vaan leijui ulos asunnosta .  Valkoinen pikkukuormuri tai asuntoauto näkyi pihalla käyneen. 

Vierailija
14/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.

Miksi halusit eroon??

Ei tarvittu seuraavassa asunnossa. Seuraavaan asuntoon tuli neljän hengen ruokapöytä.

Mikset laittanut varastoon jemmaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie hyväntekeväisyyskirppikselle. 

Siellä on jotain happamia tukityöllistettyjä töissä joille ei kelpaa mikään

Vierailija
16/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin lähiöissä rosvot varasteli huumejengi.  Kodinkoneita.  Vaatetta . Sitten ne myy niitä . 

Vierailija
17/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.

Miksi halusit eroon??

Ei tarvittu seuraavassa asunnossa. Seuraavaan asuntoon tuli neljän hengen ruokapöytä.

Mikset laittanut varastoon jemmaan?

Miksi pitäisi? Jos perhe kasvaa,niin mitä mä jemmaan pientä pöytää ja minne sitä säästelisin? Toteakseni vaan vuosien päästä, et varasto on täynnä romua mistä pitäisi päästä eroon. 

Vierailija
18/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on Viroon kuskattu varastettua ! 

Vierailija
19/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.

Miksi halusit eroon??

Ei tarvittu seuraavassa asunnossa. Seuraavaan asuntoon tuli neljän hengen ruokapöytä.

Mikset laittanut varastoon jemmaan?

Miksi pitäisi? Jos perhe kasvaa,niin mitä mä jemmaan pientä pöytää ja minne sitä säästelisin? Toteakseni vaan vuosien päästä, et varasto on täynnä romua mistä pitäisi päästä eroon. 

Annat lapsellesi kun muuttaa omilleen. 

Vierailija
20/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni heti kaupaksi kaksi tuolia ja pöytä, 8e pyysin yhteensä. Pääasia oli mulla päästä niistä eroon.

Miksi halusit eroon??

Ei tarvittu seuraavassa asunnossa. Seuraavaan asuntoon tuli neljän hengen ruokapöytä.

Mikset laittanut varastoon jemmaan?

Kaikki voisi siis lopettaa itselleen turhien tavaroiden myymisen ja vaan jemmata niitä varastossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän