Jännä ajatella
Että kun mun teinini oli tosi pieni mä opiskelin tosissaan, vaikka en saanut tutkintoa suoritettua ja olin lehtimyyjänä.
Kommentit (36)
Eipä tuolla tienaa kuin n 200 euroa kuukaudessa. ap
Nyt kun ajattelee, niin olisin voinut olla lapsen kanssa vaan kotona ja unohtaa, turhat opiskelut.ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta meillä oli kyllä kivoja juhlia.ap
Kerro niistä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ajattelee, niin olisin voinut olla lapsen kanssa vaan kotona ja unohtaa, turhat opiskelut.ap
No niinhän sä olet ollutkin kaikki 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla tienaa kuin n 200 euroa kuukaudessa. ap
Saa sillä Nokian kännykän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta meillä oli kyllä kivoja juhlia.ap
Kerro niistä.
Oli sellaisia päiviä kun soiteltiin päivä ja illalla syötiin isossa kartanossa. Sitten olitietysti pikkujoulut.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ajattelee, niin olisin voinut olla lapsen kanssa vaan kotona ja unohtaa, turhat opiskelut.ap
No niinhän sä olet ollutkin kaikki 15 vuotta.
Enhän ole. Silloin mies, mummo ja pph hoiti lasta ja myöhemmin hän oli päiväkodissa. ap
Ihan hiton jännää, onnistuisko jos tänä päivänä vaan kävelis firmaan ja kättelee kohteliaasti, vaikka edes siihen postinviemiseen
Vierailija kirjoitti:
On hirmu jännää, hukkaan on mennyt sinunkin koulunkäynnit.
Hukka se perii koulutetutkin 💰👏🏻🐺
Pikkujoulut kun oli, mies hoiti lasta kotona,lapsi oli 2-vuotias.ap
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut kun oli, mies hoiti lasta kotona,lapsi oli 2-vuotias.ap
Nyt päästiin jännän äärelle. Kävitkö kartanon siivouskomerossa panemassa niitä nuoria lehtimyyjäkolleja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut kun oli, mies hoiti lasta kotona,lapsi oli 2-vuotias.ap
Nyt päästiin jännän äärelle. Kävitkö kartanon siivouskomerossa panemassa niitä nuoria lehtimyyjäkolleja?
En käynyt ja pikkujoulut oli ihan normaalissa ravintolassa.ap
Mun ajatus oli päästä tuosta oikeisiin töihin, tottakai. ap
Vierailija kirjoitti:
Mun ajatus oli päästä tuosta oikeisiin töihin, tottakai. ap
Mutta et sitten päässyt, tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ajatus oli päästä tuosta oikeisiin töihin, tottakai. ap
Mutta et sitten päässyt, tietenkään.
Niin. En valitettavasti päässyt.ap
Mutta meillä oli kyllä kivoja juhlia.ap