Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset rakentavat mökkitontille kymmenen pientä hökkeliä?

Vierailija
23.06.2026 |

Eikö ne itse näe, miten typerältä ja epäsiistiltä sellainen hökkelikylä vaikuttaa. MIeluummin yksi mökki ja yksi piharakennus kuin haulikolla ammuttuja vajoja ja varastoja ja liitereitä.

Ja se pahin: paskahuusi jossain sadan metrin kinttupolun päässä, kun hyyskän pitäisi olla hajuton kompostikäymälä mahdollisimman lähellä mökkiä, ja jos on erillinen sauna tai vierasmökki, niin myös sen vieressä.

Jokainen tietää, miten vittumaista on mökkeillä jossain korvessa ja keskellä yötä herätä hätään, jonka vuoksi pitää pukeutua ja kipittää se 100 m pimeässä kiviin kompastellen ja sammakoita talloen haisevaan kärpäskoppiin.

No miehethän kusee mihin sattuu, mutta joskus miehellekin tulee yöllä kakkahätä. Tekeekö ne käsikakan sitten? Nuuhkii kouraansa loppuyön?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vit tua

Vierailija
2/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä mammoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikuttaa kiinteistön arvoa alentavasti. Omakotislummi.

Vierailija
4/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi.

Vierailija
5/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaista syntyy kun setämies tupakkiaskin pintaan suunnnittelee.

Vierailija
6/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ttu mikä hökkelikylä jos ei edes vesivessaa sisällä 🤮💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä ihan vesivessa sisällä. Mut on meillä aitta jossa vieraat voi yöpyä ja teinit saa omaa tilaa. Aitan lähellä pienen polun päässä on käymälä, jossa voi tarvittaessa yöaikaan asioida, niin ei tarvitse päämökkiin hiiviskellä yöllä ja herättää koiria. On myös liiteri, joka on täynnä polttopuuta. Sit on varasto, jossa on kaikenlaista tarpeellista kampetta suppilaudasta raivaussahaan, mitä nyt meidän mökillä satutaan tarvitsemaan. Sit on vielä autotalli jossa katos, että saa autot sisään talvella ja mönkijälle ja moottorikelkalle on omat paikkansa. 

Siksi niitä rakennuksia on useampia, koska niille jokaiselle on tarve. Sinun mielipide niistä ei kiinnosta.

Vierailija
8/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pöljä täällä taas vastailee itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ehdottaa että tekevät kompostoivan vessan sisälle, jos 100 m on liian pitkä matka kävellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä