Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri, jonka kanssa on kyllä oikein hauskaa tavatessa, mutta häntä ei jaksa ihan heti nähdä uudelleen

Vierailija
22.06.2026 |

Onko tuttu tunne? Kaveri, joka on kyllä hyvää seuraa, mutta jotenkin voimat loppu vähäksi aikaa hänen näkemisensä jälkeen, ja saattaa mennä viikko-pari, ennenkuin häntä jaksaa taas uudelleen. Jotenkin siis ihminen voi olla henkisesti kuluttava. Jonka näkemisen jälkeen väsyy vasta jälkeenpäin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi