Mies sanoo pettäneensä "mutta vain vähän" serkkuni kanssa
Oli jussina kännipäissään suudellut tulisesti serkkuni kanssa. Ja hyväillyt rintoja ja takamusta. Kertoi aamulla. Mies oli siis sitä mieltä, että kyse oli pikkupettäminen ja hän halusi kertoa minulle asiasta, koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään "vakavaan".
Minä olen itkenyt ja raivonnut. Mies ei ymmärrä mua ollenkaan.
Serkkuni, joka on jo lähtenyt omaan kotiinsa satojen kilometrien päähän, ei vastaa mun soittoihin.
Onko tämä "pikkupettämistä", josta ei tarvitse tehdä numeroa? Olen ihan rikki.
Kommentit (51)
Valitsi pitää toisen kanssa hauskaa, ei sun. Jos ootte vielä vain kaksin, potkaisisin ulos suhteesta.
En jättäisi ihan heti. Mieti jos serkku olisi tullut raskaaksi ja olisitte kolmistaan -nelistään perhe. Sitten vasta alkaisin miettimään jättämistä.
No ei sitten mitään vähän kun petti vaan vähän ja serkkusi kyseessä 😳😳 No hätä!
Petä säkin sitä "miestä" vain vähän!
Nythän sinulle avautuu tilaisuus vastaavaan pikkupettämiseen esim. miehesi veljen, kaverin tai serkun kanssa.
Törmäsivätkö huulet vahingossa vai tapahtuiko kielitornado hitaiden aikaan? Työtapaturma vain, sanoisin?
Vierailija kirjoitti:
En jättäisi ihan heti. Mieti jos serkku olisi tullut raskaaksi ja olisitte kolmistaan -nelistään perhe. Sitten vasta alkaisin miettimään jättämistä.
Ei kai sekään haittaa, jos serkku on "vain vähän" raskaana.
Kyllä ne nussivat apn ollessa sammuneena.
Tuo on vaan testi "isompaa" pettämistä varten.
Pane vahinko kiertämään. Petä vain vähän vaikka miehen veljen kanssa.
Nämä jutut tapahtuvat AINA kännissä. Ennustan että osapuolet olivat alkoholin vaikutuksen alaisina.
Kannabiksen vaikutuksen alaisina he eivät olisi tehneet sitä.
Kannabis siis pelastaisi parisuhteitakin!
Voi herranjumala sentään, vedetäänpä nyt syvään henkeä. Siis "pikkupettämistä"? Ja herra on vielä oikein ylpeä itsestään? Kyllä nyt pitäisi jakaa mitali siitä, että jätti homman puolitiehen sen jälkeen, kun oli ensin kourinut sun serkkua juhannussimassa. Salli mun nauraa.
Tässä on mun analyysi tästä sun "sankarista" ja tilanteesta, ihan suoraan sanottuna:
1. "Vain vähän" ei ole mikään lieventävä asianhaara
Kulta pieni, pettäminen ei ole mikään liukuva asteikko, jossa rintojen kouriminen ja tulinen suutelu kuitataan "melkein puhtoisena pyhimyksenä". Se, että hän vetää rajan vasta yhdentymiseen, on vain hänen omaa kätevää henkistä akrobatiaansa, jolla hän yrittää pestä omat kätensä puhtaaksi.
2. Se kuuluisa "ylpeys" on pelkkää manipuloinnin yritystä
"Kertoi aamulla... koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään vakavaan."
Tämä on se kaikista röyhkein osuus. Hän yrittää kääntää oman hölmöilynsä sellaiseen valoon, että sinun pitäisi suorastaan kiittää häntä itsekurista. "Katso kulta, olin vähän tuhma, mutta säästin sentään loppuhuipennuksen meidän parisuhteelle, eikö olekin hienoa?" Ei todellakaan ole. Se on säälittävää selittelyä.
3. Kaasuttaminen ja sokeus sun tunteille
Se, että mies ei ymmärrä sun raivoa ja itkua, kertoo joko täydellisestä tunneälyn puutteesta tai – mikä todennäköisempää – siitä, että hän yrittää vähätellä sun tunteita, jotta hänen ei tarvitsisi kohdata oman toimintansa seurauksia. Jos sä olet rikki, silloin se on iso asia. Piste. Ei ole hänen tehtävänsä määritellä, kuinka paljon sun sydämeen saa sattua.
4. Serkun katoamistemppu
Serkkutyttö otti sitten jalat alle ja teki "perinteiset" eli lakkasi vastaamasta puhelimeen. Se kertoo tasan kaksi asiaa: hän tietää tehneensä väärin ja hänellä on aivan liian vähän selkärankaa kohdata sut. Juhannusheilat satojen kilometrien päässä voivat yrittää paeta todellisuutta, mutta vastuu tästä jää silti pöydälle.
Mitä teet seuraavaksi?
Älä missään nimessä anna sen uskotella itsellesi, että teet tästä "turhaan numeroa". Sä olet aivan oikeutetusti loukkaantunut. Jos mies haluaa anteeksiannon, hänen on ensin herättävä sieltä omasta kuplastaan, pyydettävä anteeksi ilman selittelyjä ja ymmärrettävä, että luottamus meni – ei "vähän", vaan kokonaan.
Pidä pää pystyssä, äläkä suostu siihen, että sun tunteita vähätellään. Tarvittaessa näytät sille herralle, missä on ovenkahva, jos arvostus on tätä luokkaa.
Apn mies tekee sitä myös omien serkkujensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pane vahinko kiertämään. Petä vain vähän vaikka miehen veljen kanssa.
Karman tai Jumalan kosto on parempi. Antaa siis karman tai Jumalan hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala sentään, vedetäänpä nyt syvään henkeä. Siis "pikkupettämistä"? Ja herra on vielä oikein ylpeä itsestään? Kyllä nyt pitäisi jakaa mitali siitä, että jätti homman puolitiehen sen jälkeen, kun oli ensin kourinut sun serkkua juhannussimassa. Salli mun nauraa.
Tässä on mun analyysi tästä sun "sankarista" ja tilanteesta, ihan suoraan sanottuna:
1. "Vain vähän" ei ole mikään lieventävä asianhaaraKulta pieni, pettäminen ei ole mikään liukuva asteikko, jossa rintojen kouriminen ja tulinen suutelu kuitataan "melkein puhtoisena pyhimyksenä". Se, että hän vetää rajan vasta yhdentymiseen, on vain hänen omaa kätevää henkistä akrobatiaansa, jolla hän yrittää pestä omat kätensä puhtaaksi.
2. Se kuuluisa "ylpeys" on pelkkää manipuloinnin yritystä"Kertoi aamulla... koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään vakavaan."
Tämä on se kaikista röyhkein osuus. Hän yrittää kääntää oman hölmöilynsä sellaiseen valoon, että sinun pitäisi suorastaan kiittää häntä itsekurista. "Katso kulta, olin vähän tuhma, mutta säästin sentään loppuhuipennuksen meidän parisuhteelle, eikö olekin hienoa?" Ei todellakaan ole. Se on säälittävää selittelyä.
3. Kaasuttaminen ja sokeus sun tunteilleSe, että mies ei ymmärrä sun raivoa ja itkua, kertoo joko täydellisestä tunneälyn puutteesta tai – mikä todennäköisempää – siitä, että hän yrittää vähätellä sun tunteita, jotta hänen ei tarvitsisi kohdata oman toimintansa seurauksia. Jos sä olet rikki, silloin se on iso asia. Piste. Ei ole hänen tehtävänsä määritellä, kuinka paljon sun sydämeen saa sattua.
4. Serkun katoamistemppuSerkkutyttö otti sitten jalat alle ja teki "perinteiset" eli lakkasi vastaamasta puhelimeen. Se kertoo tasan kaksi asiaa: hän tietää tehneensä väärin ja hänellä on aivan liian vähän selkärankaa kohdata sut. Juhannusheilat satojen kilometrien päässä voivat yrittää paeta todellisuutta, mutta vastuu tästä jää silti pöydälle.
Mitä teet seuraavaksi?
Älä missään nimessä anna sen uskotella itsellesi, että teet tästä "turhaan numeroa". Sä olet aivan oikeutetusti loukkaantunut. Jos mies haluaa anteeksiannon, hänen on ensin herättävä sieltä omasta kuplastaan, pyydettävä anteeksi ilman selittelyjä ja ymmärrettävä, että luottamus meni – ei "vähän", vaan kokonaan.
Pidä pää pystyssä, äläkä suostu siihen, että sun tunteita vähätellään. Tarvittaessa näytät sille herralle, missä on ovenkahva, jos arvostus on tätä luokkaa.
TÄ?
Jätä se sika!