Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruusufinniä vai aurinkoihottumaa

Vierailija
22.06.2026 |

Ruusufinni on jo todettukin ja se on pysynyt kurissa pienellä annoksella Roaccutania (20 mg x 1 viikossa). Nyt kesällä on alkanut otsaan tulla punaisia näppyjä, jotka ei oikeastaan ole vielä näppyläasteella mutta näkyvät pieninä pyöreinä läiskinä otsalla. Otsa tietysti hikoaa näin kesällä, ja mietinkin, onko tämä nyt jotain hikinäppylää, aurinkoihottumaa vai ruusufinnin pahentumista. Loppukeväällä oli sama juttu, ja nostettuani Roaccutanin annosta iho rauhoittui. MIten muilla ruusufinni kesällä oireilee, tuleeko vastaavaa? 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika ihotautilääkärille. Ajan saat varmasti täksi päiväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi